Doğru şeritte olsanız bile, olduğunuz yerde kalırsanız er geç ezilirsiniz. -Will Rogers |
|
||||||||||
|
Sevginle yeniden doğuşumu unutarak Seni ne çok sevdiğimi ben bile bilmiyormuşum meğer Her şeyi ve herkesi bir anda unutup Yalnızca seni özlemek ne demek, bilmiyormuşum Bize ne oldu demekten yoruldum artık. Başkalarının ağzındaki sevgi cümleleriyle kirlenmekten yoruldum. Hala senin gittiğin saatte yaşamaktan, O saatte sensiz yaşlanmaktan yoruldum. İçimizden geldi diyerek arabayı durdurup birbirimize sarıldığımız bu yollarda yürümekten Ve artık yürüyemeyip bu şehri her seferinde terk etmekten. Kalbimdeki seni inkâr etmekten, seni soranlara o gitti diyebilmekten yoruldum. Son nefesimin nasibi olsun kolların demiştim bir gece, yemin olsun yalan değildi. Cihanı ağlatacak bir dert bıraktın içime, nasıl vazgeçeyim senden? Seninle geçiremediğim her gün parçalanan bu bedenle Hangi ömrün hevesine düşeyim? Yoruldum seninle sevdiğimiz yemeklere sensizken tat katmaya çabalamaktan. Ve yoruldum bu huysuz, bu hırçın, bu yörüngesini kaybetmiş kadınlığımdan. Söyle bir başkasına dokunan ellerini düşündükçe nasıl yerinde tutarım aklımı? Cennetini görmüşken gözlerim, çoğalan yangınlara nasıl çevrilir başım, söyle? Beni bu devrilmişliğime alıştırma ne olur Çünkü yoruldum hasretinle sınanmaktan Yoruldum seni seviyorum diye çığlık atan kalbimi oyalamaktan Bak, hiçbir aşkın mayası tutturamadı beni hayata Sahte bir çırpınıştan öteye gitmiyor umutlarım Sesin yok artık, yankısı kaldı bir tek kulaklarımda Sen de yoksun, gölgen beni her gün daha da zorlamakta Çözülüyor dizlerimin bağları, Hayatın ortasına sırtüstü düşüyorum Bizsiz kalan şu kıymetsiz günlere, direniyorum Anla artık yoruldum her yağmurda, yokluğunla içime çekilmekten Ve yoruldum mesneti benden eski yalnızlığa boyun eğmekten…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Feray Korkmaz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |