Yaşamım boyunca, ondan birşey öğrenemeyeceğim kadar cahil bir adamla karşılaşmadım. -Galilei |
|
||||||||||
|
Düşüyorum karanlık bir boşluktan bilinmez sonsuzluklara. Ve artık sormuyorum,tüm sorularım ,sorunlarım yarası saklımda. Ve duymuyorum da. Sessiz şarkılarımı söylemekten vazgeçmişken varlığın, gidi,in, gelişin gölge oyunu gibi duruyor karşımda. Her an bitecekmiş gibi... Onca gereksiz yalanın arasında aşkı nasılda kirletiyorduk ve tek masum "o" iken. İnsan olmamamızın verdigi acımasızlıkla nasılda yıkıyorduk kurduğumuz legoları bir anda. Karşımızdaki ne kadar eksilirdi hiç bilmeden ve daha kötüsü hiç düşünmeden... Her yeni gün biraz benden birazda içimdeki senden götürürken, korkmadan düşlerimi idam ettim bugün. Sonbaharın nazlı güneşi kendini gösterirken içimde kalemler kırıldı. Baktım! Yoksun! Varolduğun kadar yoktun. Varsanmışlığımın yanılgısıydı bana kalan. Beyazlara doladım düşlerimi, hükmü sen kurmuştun, cesurdum.Oysa neydi bu cesaret daha bilmiyordum. İçimde yeşerttigim mavili umutlarımın tomurcuk çiceklerini hiç çekinmeden koparım. Ne kadar acırsam o kadar unutacaktım sanki. Bunca yaşanmışlığın bedeli ödenmeliydi hayata. Usulca hüzün süzülürken yüzümden tüm düşlerimi puslu bir darağcına yolladım. Sonrası.... Düşlerini yitirmiş yarım bi çocuk.....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Zuhal Demirci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |