Her insanda insanlığın tüm durumları vardır. -Montaigne |
|
||||||||||
|
Mecnunki acıdan yogrulmuş bedeniyle tırmanırken yokuşu parçalara ayrılmış kalbi. Suretim Mecnuna bu kadar yaklaşmışken yorgun düşüyor bedenim. Bir noktada öylece sabitlenen bakışlarımın altından "geçmiş" akıyor. Derin, gögsüme çarpan ağrılı bi nefes alıyorum. Bi kez daha anlamak istiyorum. Kalbimde hiç açılmamış bi kapının anahtarını gözlerim kapalı ellerine verdigim adamı bi kez daha anlamak, anlamlandırmak istiyorum. Bunları söylerken kendime, durup bide kalbimi yokluyorum, hala kanıyor... Aşk diyorum, bi beyaz kanat sevdalıların omuzlarına takılan. Kelebek ömrü kadar kısalığı o yüzden belkide diye geçiriyorum içimden ama kabullenemiyorum. Acı belki, ağır belki, ağrılı belki ama beyaz diyorum. Leke götürmüyor o yüzden. Böyle bilip böyle belletiyorum kendime yeniden. Bişey daha ögreniyorum şimdilerde, kabullenemesemde... Aşkın bi " hakediş" olmayışı. İçim daha bi ağrıyor yineliyince bu cümleyi. Gece dahada koyuluyor bi anda. Ölüme teslim etmedigim bedenimi geceyede teslim edemezsem, kalbimi daha fazla taşıyamayacağımı anlıyorum. Sabahın yine aynı sabah olmasından korkarak yatağa karışıyorum. Şuurum kapatmış, uykuya esir olmuşken, bi anda gözlerimi açıyorum. Masadaki kağıda uzanıyorum. "Şu gögsüm açıp baksan dikenler aynı güldendir" dizelerini yazıyorum kağıda. Bi anda geceye dökülüyor gözyaşlarım. Kalbimi yokluyorum, kanıyor hala... Bi ihanet rüzgarı esiyor saçlarımda. Sabah yine aynı sabah olursa diye daha bi çok korkuyorum, uzun soluklu uykuların içinde kaybolurken...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Zuhal Demirci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |