Bir klasik herkesin okumuş olmayı istediği ancak kimsenin okumayı istemediği eserdir. -Mark Twain |
|
||||||||||
|
Çile nöbetleriyle büyüttük sevdamızı Göklere yolcu ettik ateşin nidamızı Hasret katarlarıyla her dem umut taşıdık Zemherilerde yandık, yaz ortası üşüdük Leyle-i Kadr’in kadri, dualarda saklıdır Zamanı hor kullanmak mümine yasaklıdır O gece aydınlattık ruhun karanlığını Kalbimizde hissettik iman yârânlığını Canlar kıyama durdu, huzura yelken açtı Gönüller kanatlandı, ruh maveraya uçtu Resulün yokluğunda hüzün düştü geceye Mânâ yoğunluğunu yükledik üç heceye Cezbeye kapılınca Muhammed’in aşkından Salâvatlar yükseldi nurlu gönül köşkünden Gecenin yarısında yere indi melekler Yüce Yaradan’ıma arz edildi dilekler Büründü sırra iman, müminin tacı oldu Derbeder ve karanlık ruhun ilacı oldu Huzursuzluğun yükü bükerken belimizi Ses verdi sessizliğe, titretti telimizi Seher vaktine kadar dünya nura gark oldu Hasret çeken gönüller, sevdalarını buldu Açılınca göklerde engin rahmet kapısı Bahşedildi mümine sekiz cennet tapusu Rabbine sunulunca bu gecede ameller Gözyaşı döktü gözler, semaya kalktı eller Hakikatin yoluna revan oldu azanlar Paslı ruhlarımızı cilaladı ezanlar Bu vakti ihya eden kalmaz elem içinde Mağrur ve mamur gezer cümle âlem içinde M. NİHAT MALKOÇ (05 Ekim 2007 Cuma/Trabzon)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © M.NİHAT MALKOÇ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |