..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bilinç ruhun sesidir, tutkular ise bedenin. -Rousseau
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İtiraflar > İdil Öztep




11 Haziran 2002
Leylek Dede...  
İdil Öztep
Yazdığım şeyi bırakıp "Leylek dede'ye mektup" başlığı altında hayatımı ve yaşadıklarımı yazmaya başladım.


:CAFJ:
   Yazmayı çok seviyorum. Odamda en az dört tane kavak ağacı olacak derece de kağıt var. Birikmiş mektuplarımdan tutan, salak şiirlerime ve ölümle biten hikayelerime kadar herşey yığın şeklinde duruyor.
   Yine bir gece oturmuş birşeyler yazarken bir kitapta gördüğüm başlık geldi aklıma. "Leylek dede"... Yazdığım şeyi bırakıp "Leylek dede'ye mektup" başlığı altında hayatımı ve yaşadıklarımı yazmaya başladım. Yazdıkarımı atmasyon bir adrese gönderecektim, isimsiz ve adressiz bir şekilde. Amacım yazarak kendimi çözmekti.
   Gün geçtikçe Leylek dede benden birisi olmuştu, hatta ben olmuştu. Yazdıkça yazıyordum ona. Kendimi, düşlerimi ve en saklı sırlarımı bile... Fakat bir zaman sonra yazdıklarımı göndermeye korktum. Ya tanıdık birinin eline geçerse diye? Bilmeyeceklerdi adımı ama yine de korktum, yine de yazmaya devam ettim Leylek dede'ye yazmaya...
Şimdi Leylek dede'ye yazılmış yirmiye yakın mektubum var, ama hepsi gizli dosyamda duruyor.    Derken karşıma biri çıktı. Sadece adını ve oturduğu yeri bildiğim. Yazışmaya başlayalı 9 ay oldu. Ona "Gölge Prens" diyorum. Leylek dede'ye yazdığım herşeyi ona da yazıyorum ama bu sefer farklı. O da cevap veriyor, konuşuyor benimle. Hayatımı tanımadığım bir insanla paylaşmak çok güzel....

.Eleştiriler & Yorumlar

:: selam
Gönderen: Gülbahar Okumus / Almanya / Ingelheim
27 Nisan 2004
Selam ben Bahar, cok begendim leylek dedeyi eslilere gittim bir zamanlar bende böyle bir sey düsünmüstüm ama sanirim senin kadar kararli ve cesur olamadim belkide kaderimde yoktu ama hosuma gitti.Kimbilir belki yazisiriz diye baslangic yapmak istedim. Bu arada resim igrenc kapak resmi ilk bakista korktum beklemiyordum tabi neyse sanirim espri anlayisin cok iyi. Simdilik iyi aksamlar cevap yazarsa sevinirim.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bugün çok sıkılıyorum.
O Giderken...
Bitmeyecek Mektup
İşte Bu Zamanda Oynanmalı Kar Topu!
Beyaz Gökçe'ye.
Hissetmiyorsunuz
Rüya[1]
Tılsım
Öylesine Bir Gün
Rüya[2]

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sevgi tanımı... [Şiir]
Bilir misin? [Şiir]
Neden çok sinirliyim? [Eleştiri]
Son Moda Gençlik [Eleştiri]
Ağlatan Palyaço [Eleştiri]
Taşı Toprağı Altınmış, Pöh! [Eleştiri]


İdil Öztep kimdir?

Yazmaya ne zaman nerede başladığımı hatırlamadığım gibi yazmayı ne zaman nerede bıraktığımı da hatırlamıyorum. . . Oysa mum ışığı altında kirli bir kağıda, kırık bir kalemle o an'ı yazmak gibisi yoktur. İşte ben hep o an'ı yazdım.

Etkilendiği Yazarlar:
Hakan Günday, Esmahan Aykol...


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © İdil Öztep, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.