Ağlamak da bir zevktir. -Ovidius |
|
||||||||||
|
Canım çok sıkılıyor bugün nedensiz bir şekilde. Sadece şu rahatsız koltukta oturup kalmak istiyorum ama bu da sıkacak bir zaman sonra beni biliyorum. Bunu yazarken ikinci sigaramı yaktım. Amma çok sigara içiyormuşum... Kendime hiç iyi bakmıyorum. Olsun bugün istisna. Çok sıkılıyorum!!! Çevremdekilerin benimle muhabbet umutlarını boşa çıkarmamak için konuşmaya veya tam anlamıyla sırıtmaya çalışıyorum ama o kadar bezginim ki bugün ona bile halim yok. Hem söyledim ya, yakışmıyor yüzüme sırıtmak, konuşmak ise ağzıma... İşte üçüncü sigaramı yaktım. Bugün zaman geçmez bana, anlaşıldı. Offf, of! Oysa bu sabah kendime yeni bir defter aldım. Renkli sayfalı, günlük tarzı. Cumartesi günü kafama takılmıştı almalıyım diye. Nihayet aldım bugün ama onun sevinci bile yok. İşte sessizliğe büründü ortalık nihayet. Araba bile geçmiyor yoldan. Sadece bilgisayarın vızırtısı ve iş arkadaşlarımın çatal-bıçak sesleri var. Sıkıntıdan salak düşüncelere daldım. "Beynim kaşınırsa ne yaparım acaba? Formülü var mıdır?" gibilerinden. Zaman zaman size de olmuştur bu. Yaşam sevincinizi takside unutmuşsunuz gibi... Yarın taksici getirecektir size ama bugün imkansız. İşte bu yüzden yazıya döküyorum bu günümü çünkü ben ilk defa bu kadar sıkkınım... Mutluluğumu bulmak ve taksicinin kapıyı çalması umuduyla yazımı bitiriyorum. (Bu arada dördüncü sigaramı da yaktım sonunda.)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © İdil Öztep, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |