Avukatlar da bir zamanlar çocuktular herhalde. -Charles Lamb |
|
||||||||||
|
Hıçkırıklarım yine sessizliğe gömüldüğünde yanı başımda duran makası alıyorum elime ve bitkin vücudumu kalkmaya zorluyorum. Usulca aynanın karşısına geçip kendime bakıyorum önce. Ağlamaktan sol gözüm kapanmış, aynı notre dame'ın kamburuna benziyorum. Derken ani bir hareketle saçlarımı kesmeye başlıyorum kulak üstünden. Kestikçe bir sancı, bir sancı daha yüreğime saplanıyor. Canım çok yanıyor ama durmuyorum... Bir tutam, bir tutam daha... Ve işim bitip de aynaya baktığımda gördüğüm manzara biraz öncekinden çok daha kötü ve yüreğimdeki acı çok daha fazla. Değerdi diye düşünüp yatağıma geri dönüyorum. Ayıcığıma tekrar sarılıyorum. Perdelerim açılmış. Ay'ın ışıkları odamda çeşitli yansımalar yapıyor. Derken gözümü alan ışığa doğru bakıyorum ve seni görüyorum. Evet, bu sensin... Gülümsüyorsun bana, tıpkı mutlu olduğumuz günler gibi! Elini uzatmışsın bana, gelmemi bekliyorsun. Uzanmaya çalışıyorum eline fakat o kadar uzakta ki... Yetişemiyorum ve sen giderek kayboluyorsun. Haykırmak üzere ağzımı açıyorum, dur demek için ama ses çıkmıyor boğazımdan. Gidiyorsun... Tekrar sarılıyorum kendime ve gözlerimi kapatıyorum. Açtığımda yanımda buluyorum seni. Bana bakıyorsun... Ellerin saçlarımda; kokluyorsun, okşuyorsun. Sol elim ise avuçlarının içinde. Dudağına götürüp öpüyorsun elimi, gitmeyeceğim dercesine. Sana bakıyorum, gülümsüyorsun. Gözlerinde bir pırıltı, insanı kör edecek cinsten. Sana doğru dönüp sarılıyorum sımsıkı. Başını başımın üzerine koyuyorsun ve küçük masum bir öpücük veriyorsun bana. Mutluyum. Yanımda olduğun için, beni sevdiğin için, seni sevdiğim için...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © İdil Öztep, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |