..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Her gün yeniden doğmalı. -Yunus Emre
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > CUMARTESI




4 Ocak 2008
Sol Memenin Altındaki Cevher  
CUMARTESI
O özgürlüğünü yazarak sağlıyor ben ise asilik.Ve onu unutmam gerekiyor çünkü güçsüzlük bana acı veriyor.


:BGGF:
Yanına gidip tokalaşmak istedim sadece Ruhi abi.Bir görseydin herkes benim oraya onun için gittiğimi düşünmüş.Ben vefalıyım abi.O hastanedeki benimde arkadaşımdı.Öyle içim acıdıki anlatamam.Ben böyle bir insan değilim inanırmısın gece çocuk gibi ağladım.Kime tükürmeliydim o çocuk hislerimle ben.Bir an içeriden ses geldi kalbi durmuş telaşla koştuk içeri sokmadılar bizi.Annesi ağlıyordu yanına gittik.Beni önceden tanıyordu zaten aşağı indirdim onu bahçeye oturduk.Ben ona herşeyin geçeceğini söyledim.Mutluluk gelir dedim abi ama inanki inanarak söyleyemedim.Bu halimi hiç çözemiyorum.Gereksiz bir karanlık sarıyor içimi an''''lık herşey.Beni bırakmıyor.Bana kurtulur dua et dedi.Yanımıza geldi.Bana niye geldiğimi sordu.Cevap vermedim.Sinirliydi ama korkuyorduda tepkimden.Belliydi eli titriyordu.Annesi kalktı yanımızdan.Oturdu.Neden böyle davrandığını sordum.Öyle bir değiştiki şaşırdım.Sanki hastanede değiliz de farklı bir boyutta boşluktayız anlamadım.Ona çok üzüldüğünü ve bana onun için böyle davrandığını söyledi.Bir şey diyemedim sakin davrandım.
Ruhi abi cebinden bir şey çıkarttı bana gösterdi.Ayrıldıktan sonra ben ona bir şey yazıp yollamıştım.Oda bana yazmış ama şimdi gösteriyor.Dün geceyi düşündüm ama dedim yinede okuyacağım.Şöle yazıyordu;

Ayrıldık işte beni benden seven birinden.İlk kez yazıyorum birine böyle şeyler.NedeNdir bilemem.O özgürlüğünü yazarak sağlıyor ben ise asilik.Ve onu unutmam gerekiyor çünkü güçsüzlük bana acı veriyor.Ben çok uzağım kimi sevdiysem bana kötü davrandı onun gibi kimse dinlemedi beni.Sahiplenmedi.Bir gün denize bakan gözlerini hatırlıyorumda öyle doğalki bana haz vericiydi.Uzun uzun konuşurdu.Hiç sıkılmazdım.İçim acıyor ve bundan sonra kötülük hakim olacak çünkü ben hep kaybettim.
Hiç bir şey söylemedim Ruhi abi bir şey istedi benden sadece sarılmak.İşte burdada benim huzursuzluğum ortaya çıktı hayır bitti.Yazdıkların güzel ,sevgiliye yazılır o bana değil dedim.Abi şimdi çok pişmanım ondan sonra hiç görmedim onu.Nerde ne yapıyor.Eski bir sevgili Ruhi abi geleceğe bakınca unutulur diyorlar doğrumu.
Hayat bir sevgili ,ne geleceğe ne geçmişe ,sen sol memenin altındaki cevheri unutma yeter.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Şehit Sevgilisi Elif (Bülent Yalçınkaya)
Cehennemlik Ölmüyorum (Bülent Yalçınkaya)
Cumartesi Yalnızlığı
Dilin İçe Açılımı
Vücudun Saf Kadını (Bülent Yalçınkaya)

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Gözlerin Deniz Seven Mutsuz Çocuk (Bülent Yalçınkaya) [Şiir]
Düşlerimdeki Mutsuz Kadın Acılarımla Öldür Beni [Şiir]
İsyan Kendine İyiliğindir [Şiir]
İsyan Kendine İyiliğindir [Şiir]
Sevgini Sakın Benden [Şiir]
Hüzün Aşıkları (Bülent Yalçınkaya) [Deneme]
Ben Sevgi Olamam ki (Bülent Yalçınkaya) [Deneme]
Yaşama Aşk Beni (Bülent Yalçınkaya) [Deneme]
Kalem ve Gözyaşı Bağdaşmıyor [Deneme]
Yanakların Sesizdi (Bülent Yalçınkaya) [Deneme]


CUMARTESI kimdir?

samimi,aynı zamanda gergin. hepsi bu.

Etkilendiği Yazarlar:
Leman sam


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © CUMARTESI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.