..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Paranız varsa toprak alın. Artık üretmiyorlar. -Mark Twain
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > CUMARTESI




21 Eylül 2008
Kalem ve Gözyaşı Bağdaşmıyor  
CUMARTESI
Daha bi’ uzak çeşitliliğimi seziyorum.Sen nerede yaşayabilirsin, yolculukları seven, verimliliğine inandığım düşncelerim.


:BJEI:
Yeni görüntülere, farklı açılara ihtiyaç duyuyorum.Bu sıkışmışlığın ilçesinde hep aynı yüze ve soyut diye kendimi kalabalıklar içerisinde tedirgin ediyorum.Beni hastalıklı biri gibi görüyorlar.Bense içimden olmadık ve olmayacağınıda umduğum tek kişilik oyunlarımı kurguluyorum.İşte umutsuzluğum.


Daha bi’ uzak çeşitliliğimi seziyorum.Sen nerede yaşayabilirsin, yolculukları seven, verimliliğine inandığım düşncelerim.Sadece kaygı,sabır,kibir bunları sende yok sayıp yaşayabildiğimi zannediyorum.Yalnışın üzerinde açgözlü ruh yaratıyorum tüm olayım bu.Farkındayım...


Korkusuzca dalamıyorum istediğim yetenekli yollarıma.Kaybedersem.Aslında bunu seviyorum keybetmeyi.Çünkü bir ezilmişlik duygusu uyandırıyor bende ve hırslarımı görüyorum.Konuşamıyorum bu kalabalıkta eziyorlar beni hayalleri çok yüksek, oysa benim sadece düşünerek okumak.Gecelerde ve hızlı uykularımda yanımda yatan (kendim) uzun saçlarına kilitlenmek.Zoraki ağlatmak...


Çabuk değişiyorum, yoksa ahını aldıklarım hedeflerine ulaştılarmı?Aylardır sahteler hariç kalem ve gözyaşı bağdaşmıyor.Oysa sorunlu birine ne kadar ihtiyacım var bir bilseniz.Alıp isyanlarınla geçmişi öğreterek vede soyutlayarak döndürse beni başta kötülükler çoğalsa, insanlara güvenim gelse, o kadını düşünmesem.


Vücudumda ayrımcılığa yer veriyorum.Bakalım neren başına buyruk yaşayabilecek, beni etkileyecek.


Buraya kadar yazdıklarım umutlarım’ da bir sandık.Şimdi çenemi tutyorum, kızartırcasına sıkıyorum çenemi.Ağzından o kadın diyor.Yüzü yanmış (kocasının alkollü eve gelip yüzünü yaktığı) kadını düşünyorum.Ben bunun için bile yaşamalıyım.Boşlayamam.Yazmalıyım ki aslında kendi ürettiğim sorunlarımda hiç bir şey olmadığı, gerçek hayatta nedenli zorluklar bulunduğu.Acıdım ona.Fakat bir sonraki gelişinde ki gülümseme el çizgilerimi yordu.Günlerdir hiç bi’şey okumadım ve yazmadım.


Dünya yaşanacak bir yer diye düşünüyorum.Aslında ürettiğim sorunlarımla yaşıyorum.İhtiyacım var bir vücuda.Sayısızca sapkın düşüncelere.Ümitlere, aldatılmalara, elemlere...


Aslında bir sevgiliye yazmayı çok isterdim geçen yazılarımda ki gibi.Şimdi onlardan daha fazla aşığım kendime.Çünkü benim gibi birini bulamayacağım.Birinle hayal olarak’ da yatacaksam bu ben olmalıyım.Yerler dönmeli, vücudum sabit göçebelere yol göstermeli.Tahammül ediyorum kendime çünkü ben iki kişiyim.


SEVGİYLE...DOSTÇA... BÜLENT YALÇINKAYA...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yaşama Aşk Beni (Bülent Yalçınkaya)
Yormakmıdır Öyküleri Hızla (Bülent Yalçınkaya)
Yanaşma Sevdalarım
Gözlerinde Hayata Ağlayışınla Kalk (Bülent Yalçınkaya)
Deniz Yolu Karanlığı
Gözlerinde Hayata Ağlayışınla Kalk

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hüzün Aşıkları (Bülent Yalçınkaya)
Ben Sevgi Olamam ki (Bülent Yalçınkaya)
Yanakların Sesizdi (Bülent Yalçınkaya)
Bir Ön Yargıya (Bülent Yalçınkaya)
Tenine Değmeden Düşlerim (Bülent Yalçınkaya)
Sevişsin Bakire Kalarak (Bülent Yalçınkaya)
Sevişsin Bakire Klarak
Sevişsin Bakire Kalarak

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Gözlerin Deniz Seven Mutsuz Çocuk (Bülent Yalçınkaya) [Şiir]
Düşlerimdeki Mutsuz Kadın Acılarımla Öldür Beni [Şiir]
İsyan Kendine İyiliğindir [Şiir]
İsyan Kendine İyiliğindir [Şiir]
Sevgini Sakın Benden [Şiir]
Sol Memenin Altındaki Cevher [Öykü]
Şehit Sevgilisi Elif (Bülent Yalçınkaya) [Öykü]
Cehennemlik Ölmüyorum (Bülent Yalçınkaya) [Öykü]
Cumartesi Yalnızlığı [Öykü]
Dilin İçe Açılımı [Öykü]


CUMARTESI kimdir?

samimi,aynı zamanda gergin. hepsi bu.

Etkilendiği Yazarlar:
Leman sam


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © CUMARTESI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.