..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşamdan korkmayın çocuklar. İyi, doğru bir şey yaptınız mı yaşam öyle güzel ki. - Dostoyevski
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > CUMARTESI




11 Mart 2008
Sevişsin Bakire Kalarak (Bülent Yalçınkaya)  
CUMARTESI
Yitik yaşarım eğer sensizde yaşarsam. Tutunurum müziğin acılarınla savaşanlarına. Boşluğun kendinden habersiz yolculuğuna tutmuşum ışığını vuran cennetine, yoksullara selam veririm isyan eden hayatlarında ve ne olur onları ’da tanı ve karış yazarların bize öğrettiği şiirlere.


:AIJI:
Tek saf kalabildiğim yer ruhum. Denize açtım her gece, ağlar ve güler dalgalarla savaştım, kimsede dinlemedi ilk aşkıma nasıl sarıldığımı, yalanlarla kandırdım üretken sevdalarımı. Sesimin teni değişti aşka başkaldırıda, yine yalan söyledi ey sevgili kanayan bir çocukluk anısında.


Gir, özümün derinliklerine açsın sevdasını bana ama ürkeğimdir, ayrılıkta ’da aşık. Banaöğretsin ay ışığında arınmayı, sevişsin bakire kalarak, günahları ne bana nede ona yazılsın. Çözün iplerimi ve gönderin bana o kadını. Ama sevda aksın gözlerinde çünkü acılar halen bedenimde.



Yitik yaşarım eğer sensizde yaşarsam. Tutunurum müziğin acılarınla savaşanlarına. Boşluğun kendinden habersiz yolculuğuna tutmuşum ışığını vuran cennetine, yoksullara selam veririm isyan eden hayatlarında ve ne olur onları ’da tanı ve karış yazarların bize öğrettiği şiirlere.



Bu bakireliğin ilk günlerinde batakhanedeki yakınlarını gör ve şehvetin ruhlarına verdiği karanlıklarını al. Şimdi dön ailene, sevgilerini tut gönder yeraltındaki nice ölümlere. Bak halen saf’sın yardım saçlarının doğallığına karıştırdı güzelliğini, özlüyorum...



Çiğ tanelerim ne zaman geleceği gördüyse gerginlik kalbinde geri çevrildi. Yapma ışığını kapatıp ulaşmamı engelleme acılarım ve yine acılarım...Suya değdiği yerde doğallık olgunlaştırdı beni, yaşıtlarımın büyüğü oldum, bir baş birde yaşlı adam birde sokak çocuklarını unutma ben acılara alışığım onlara dağıt sevgi iksirini kokularını sar anne gibi çünkü halen bakiresin. Ve kalbim geri dön konuşmalarına ihtiyacım var.Mutluluğu gizle ne olur bana iyi gelmiyor. Kimin nerede acısı varsa gönder gizemiyle ve dikkat et (kötülük) halen ellerinde...






Son dönemlerde ülkenin ev güvendiği askeriye bir çıkmaza sürükleniyor.Bir yandan Gül türbanı onaylıyor bu karmaşada, bir yandan Tayyip belediyeleri kapatıyor, ülkenin enflasyonu yalnış aktarılıyor,her geçen gün batağa sürükleniyoruz, din üzerinden siyaset devam ediyor.Hepimiz uyanalım biz bir tek askere güvenebiliriz bu ülkede son olan olaylar bir emparyalizmdir.Bunu görmezlikten gelmeyelim.İktidardakiler bir iç isyan çıkardılar (pardon ABD çıkardırttı).Bu oyunlara gelecek kadar basit tarihli bir ülke değil burası.

Yazıyı okuyan herkesten yorumlarını bekliyorum.Şimdi düşünme zamanı çünkü durum vahim.



BÜLENT YALÇINKAYA



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hüzün Aşıkları (Bülent Yalçınkaya)
Tenine Değmeden Düşlerim (Bülent Yalçınkaya)

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ben Sevgi Olamam ki (Bülent Yalçınkaya)
Yaşama Aşk Beni (Bülent Yalçınkaya)
Kalem ve Gözyaşı Bağdaşmıyor
Yanakların Sesizdi (Bülent Yalçınkaya)
Bir Ön Yargıya (Bülent Yalçınkaya)
Yormakmıdır Öyküleri Hızla (Bülent Yalçınkaya)
Sevişsin Bakire Klarak
Yanaşma Sevdalarım
Gözlerinde Hayata Ağlayışınla Kalk (Bülent Yalçınkaya)
Deniz Yolu Karanlığı

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Gözlerin Deniz Seven Mutsuz Çocuk (Bülent Yalçınkaya) [Şiir]
Düşlerimdeki Mutsuz Kadın Acılarımla Öldür Beni [Şiir]
İsyan Kendine İyiliğindir [Şiir]
İsyan Kendine İyiliğindir [Şiir]
Sevgini Sakın Benden [Şiir]
Sol Memenin Altındaki Cevher [Öykü]
Şehit Sevgilisi Elif (Bülent Yalçınkaya) [Öykü]
Cehennemlik Ölmüyorum (Bülent Yalçınkaya) [Öykü]
Cumartesi Yalnızlığı [Öykü]
Dilin İçe Açılımı [Öykü]


CUMARTESI kimdir?

samimi,aynı zamanda gergin. hepsi bu.

Etkilendiği Yazarlar:
Leman sam


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © CUMARTESI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.