..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Ölümden önce yaşam var mı? -Duvaryazısı
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > CUMARTESI




22 Şubat 2008
Yanaşma Sevdalarım  
CUMARTESI
Kayığımın yanına gidiyorum, işte orada anılarım beni boğuyor istemediğim hayallere dalıyorum.Çileden birazda...


:AHGF:
Yaş yok gözlerinde ben onları dalgasız o mutsuz sevdiğim denizime benzetiyorum , ne kadarda duygu yüklüymüşüm.Ardı sıra, defalarca ve farklı, her sabah uyandığımdaki kadınlarıma bakıyorum, pazar kahvaltılarımdaki o mutluluğum gibi.


Sokaklarda dolaşıyorum , bir macera perest gibi , yastığımı düşünüyorum akşam gelse ‘de hepinizle sevişsem hiç bitmese benim kasıklarımdaki titremeler.Bir ud çalan adama rastlıyorum bana kırmızı gül ’ü çalıyor kendimden geçiyorum, eğlenceli insanları ben sevemiyorum, ya mutsuz ya da umutsuz olacaklar.Çünkü ben onları gördüğümde daha bir hırslanacağım, güç alacağım (teselli ’de olmasa yaşamam herhalde) yaşayacağım...



Öğlen geliyor, bir camiye giriyorum yine bir tabut ama etrafında kimse yok şaşırmıyorum benim gibi oda düşleyip göçüp gitmiş.İçimde bir namaz aşkı canlanıyor, beni heyecanlandırıyor bu, şaşırıyorum kendime, sahiden ben hem size hem ‘de inançlarıma yaklaşıyormuyum? Baş döndürücü umutlarım beni ayakta tutan herşeyim.



Kayığımın yanına gidiyorum, işte orada anılarım beni boğuyor istemediğim hayallere dalıyorum.Çileden birazda...


Ayrılıyorum o hatıralarımdan ben gerçeği düşünmeliyim daha düşüncelerimi yayacağım ne bu sevgili düşünmeleri hem ’de hiç yokken beni bu umut yaşatmaz (aslında yalan söylüyorum) yaşatamaz.Gözlerimi kıstığımda yağmur bana farklı kareler gösteriyor, yalansız , kayalıklarda gitar çalan bir adam biraz ileride sevgilisiyle oynaşmak için bekleyen çocuk (benden bile büyük ama öyle naif ki )bende uzamış saçlarımı topluyorum, sirozdan öldü ölecek (artık yaşamıyor) bir gözü şişmiş...



Evim derdim işte burdayım evimde.Üşüyorum dışarıda daha akşam üzeri
galiba erken yatacağım, hızla fotoğraflara bakıyorum yeni yüzlerde sevmem gerekecek bunu anladım.Belki bir rum kızı belki bir ermeni sahiplenmek değil derdim beni aldatsınlar isterse hiç mi hiç üzülmem buna yeter ki yanımda olsunlar bu düşler beni mahvedecek.Tüm iş bunda yeter ki gerçek olsunlar.


Bıktım bu hayallerimin ben uyuduğumda uzaklaşmalarına, sabah hiç biri bana kahvaltı hazırlamıyor, hep ben onlara sarılıyorum (aslında emrediyorum) dedim işte gerçek olsunlar , yanımda yürürken yağmur bana izlerini belli etsin.Bunu isterim hem bu namaz aşkı bana öyle gerçek bir his verdiki umuyorum , yağmur yıkasın saçlarını beni aldatsada olur.


Nedenli sevebilirim kendimi sadece yanımda yaşayan birini isterim.

BÜLENT YALÇINKAYA



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yaşama Aşk Beni (Bülent Yalçınkaya)
Kalem ve Gözyaşı Bağdaşmıyor
Yormakmıdır Öyküleri Hızla (Bülent Yalçınkaya)
Gözlerinde Hayata Ağlayışınla Kalk (Bülent Yalçınkaya)
Deniz Yolu Karanlığı
Gözlerinde Hayata Ağlayışınla Kalk

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hüzün Aşıkları (Bülent Yalçınkaya)
Ben Sevgi Olamam ki (Bülent Yalçınkaya)
Yanakların Sesizdi (Bülent Yalçınkaya)
Bir Ön Yargıya (Bülent Yalçınkaya)
Tenine Değmeden Düşlerim (Bülent Yalçınkaya)
Sevişsin Bakire Kalarak (Bülent Yalçınkaya)
Sevişsin Bakire Klarak
Sevişsin Bakire Kalarak

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Gözlerin Deniz Seven Mutsuz Çocuk (Bülent Yalçınkaya) [Şiir]
Düşlerimdeki Mutsuz Kadın Acılarımla Öldür Beni [Şiir]
İsyan Kendine İyiliğindir [Şiir]
İsyan Kendine İyiliğindir [Şiir]
Sevgini Sakın Benden [Şiir]
Sol Memenin Altındaki Cevher [Öykü]
Şehit Sevgilisi Elif (Bülent Yalçınkaya) [Öykü]
Cehennemlik Ölmüyorum (Bülent Yalçınkaya) [Öykü]
Cumartesi Yalnızlığı [Öykü]
Dilin İçe Açılımı [Öykü]


CUMARTESI kimdir?

samimi,aynı zamanda gergin. hepsi bu.

Etkilendiği Yazarlar:
Leman sam


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © CUMARTESI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.