Her gün yeniden doğmalı. -Yunus Emre |
|
||||||||||
|
1. Ve rivayettendir ki Üstü bulutlarla kaplı ormanda Gölgesini araken rastladığı adam kendisiydi Cangılın içinde boğuşup duran kurttan farksız Hantal sesi Ve görüntüsüyle Salyaları uğultusuna karışıp Yalayıp durdu dünyayı... 2. Kıpkırmızı günün içinden çıkıp geldi Rahmine ihanet edip Gün soğuk ve sevimsizken güldü Dişleri yoktu Elleri yoktu Kanı yoktu Ve bir gece ormanda Lastiği patlayıp korkudan uçkuruna sarılan Far ışıklarıyla çöktüğü yerde Ve Kurtların dişlerinde İki satır hayal oldu Uçkuru hala ellerinde... 3. Minare gölgesinden kağıt uçaklar yapıp Zamanın boşluğunda bir mısra gibi sallandıran Savruk Hoyrat ve dişi şair.. Şimdi bit pazarında eski kurtlarla Toplu gösteriler ayında Ekmek arası yaşamının şiirini yazıyor Tanesine Ne verirlerse... 4. Gözlerinin akını Ve çürük yumurta sarısını Kutsal gecede alıyor Ve Götürüyorum onları Çakallar vadisindeki Kör kabileye Ruhunu çamurla sıvazlayıp Oturtuyorlar totemlerinin üstüne Ağızlarında filtresiz bir cigar Bellerinde kafa derileriyle Şarkılarını söylüyorlar Danset ey çamurlu tanrı Gözlerinin akının Ve çürük yumurta sarısının Hakkını ver...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © A.OZAN BİLMİŞ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |