Bir insan bir kaplanı öldürmek istediğinde buna spor diyor, kaplan onu öldürmek istediğinde buna vahşet diyor. -Bernard Shaw |
|
||||||||||
|
İçimdeki egonun patlaması ve başımın ağrısıyla çıktım evimden dışarı. Karanlık bir yere gitmeliyim kimse görmemeli göz bebeklerimi Kalabalık olmalı etraf, yalnızlığımı kimse hissetmemeli, Müzikle beraber zıplamalıyım en yükseğe Çok derine düşmeliyim sonrada.. Çağırıyor gece beni, giriyorum en kalabalık ve karanlık zindana, Gözlerim onu arıyor, ama her gece başka bir bedende Etrafıma bakıyorum herkes insanlıktan çıkmış Belkide tek çıkan benim…. Bunu düşünüp gülümsüyorum yaşadığım anlık çelişkide,, Aralardan kıvrılıp daha yakına gidiyorum. Müziği hissetmeliyim bedenimde, kulaklarım aşk yapmalı ritimle Bir ışık dalgası gözlerim içinde, Kapanıyor ışıktan gözlerim, açılıyor tekrar 1 saniye sonra Ordasın arkan dönük bana Anlıyorum onun sen olduğunu bir bakışta. Sırt kıvrımlarına bakıyorum Saçının rengine, tenine.. Vay beee, bu gecede doğru bir beden seçmişsin tebrikler diyorum içimden , Yaklaşıyorum yanına sanki seni tanımıyormuş gibi, Her şey planlandığı gibi olmalı.. Bir anda beni hissediyorsun dönüyorsun arkana, Birbirimize bakıyoruz birkaç dakika Yanıma geliyorsun… İçkimden bir yudum alıp dokunuyorum sana, Konuşma sonlanıyor sabaha Uyanıyorum başımda balyoz işçileri çalışmakta Koşar adım çıkıyorum yanından Fazla zamanım yok Konuşulması gereken kelimeler bitmiş , Öğrenilmesi gerekenler öğrenilmiş. Ruhum iniyor bedenime gözlerimi açmamla birlikte. Evime gidiyorum yüzümde aptal bir gülümseme. Hayata küfürler saydırıyorum Hatta yukarıdaki iblise, İşte sen istedin bende yaptım diyorum, Yine aldın benden bir parça daha Ama her şeye değer bu maceraya… Tekrar gece başlıyor ve ben seni arıyorum Bakalım bu gece hangi bedende saklanıyorsun….
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © pelin yetkin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |