..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Özyaşamöyküsü başka insanlarla ilgili gerçekleri anlatmak için eşsiz bir araç. -Philip Guedella
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yüzleşme > pelin yetkin




11 Kasım 2010
Son İsteğin Nedir Yabancı?  
pelin yetkin
Adım Deniz. Benim çok güçlü bir iradem vardır. Aşık olmam mesela ben. Hatta ağlamayı güçsüzce bulurum. Eskiden çok ağladığımı söylerler ama ben o zamanları hatırlamıyorum. Ben içimdeki öfkeden doğdum. Kendimden oluştum ve şeytanın sihirli nefesi esti saçlarımdan. Benim adım Deniz ve ben hiç yenilmedim. Yenilmeyeceğimde…..


:AICG:
SON İSTEĞİN NEDİR YABANCI ?
Adım Deniz. Benim çok güçlü bir iradem vardır. Aşık olmam mesela ben. Hatta ağlamayı güçsüzce bulurum. Eskiden çok ağladığımı söylerler ama ben o zamanları hatırlamıyorum. Ben içimdeki öfkeden doğdum. Kendimden oluştum ve şeytanın sihirli nefesi esti saçlarımdan. Benim adım Deniz ve ben hiç yenilmedim. Yenilmeyeceğimde…..
Gözlerimi açıyorum yavaşca. Ve çıkıyorum yataktan. Bu kararı vermem zor olsada arkasındayım tüm cehaletimin. Artık bu güçsüzlüğe dayanacak değilim. Ya kabul edeceğim yenilgiyi ve kendi idamımı onaylayacağım. Ya da çıplak ayaklarımla yürüyeceğim zevk tarlalarında. Üstüme pelerinimi atıp savuruyorum iyiliğe doğru. Arkamı dönüyor karanlığa yol alıyorum.Daha bir özenliyim bugün. Arabama biniyorum Marylin Manson – Tainted love şarkısını açıyorum. Son sürat işime doğru ilerliyorum. Çok güçlüyüm bu sabah, şeritleri yutuyor sanki arabam. Hoş geldin der gibi gürlüyor motoru. Okşuyorum direksiyonumu. Ve gaza daha da hızlı basıyorum. Şeytanın nefesi rüzgazla karışıp arabayı dolduruyor. Çok hafifliyorum. Elime telefonumu alıyorum. Ve kızlar için hazırladığım kayıtlı mesajlarımdan birini buluyorum. Başına "Güneş" yazıyorum ve yolluyorum. Hiç ama hiç elim titremiyor. Ve ikinci hareket telefonumu kapamak oluyor. Kadınlar sorgular.Kadınlar mücadele ederler, yaralı bedenleriyle yerde yatarken.
Köprüyü geçiyorum. Ve gözümden akan yaşla irkiliyorum. İçimde bir boşluk hissettiğim. Sanki duyuyorum kahkaha seslerini. Aptalsın sen diyor iblis. Ve hep aptal kalacaksın. Göz yaşlarımı siliyorum. Doğru bir karar olduğunu biliyorum. Artık bu güçsüzlüğe dayanamıyorum. Güvensizlik, kıskançlık ve ne zaman terk edileceğini bilememek. Ölümünü bekleyen kanser hastası gibiyim etrafımda arzular ağlamakta. Ben Deniz’im ve kadınlar beni arzular. Bende onlara istediklerini veririm. İstediklerimi almak şartıyla…..Haa unutmadan çok güçlü bir iradem vardır benim.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yüzleşme kümesinde bulunan diğer yazıları...
Fanus İçindeki Karınca Yuvası
Matadorun Kırmızı Pelerini
Adım Atmak

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ben Korkuyorum Sevmekten
Poker Masası
Boğazıma Takılan Hap
İki Doz Yalnızlık ve İyileşme Süreci
Ruhu Bedenden Ayıran Gece Bekçisiydim Ben
Çelişki Bunalması, Galiba Kopma Noktası
Asitli İçecek
İki Doz Yalnızlık
Ben Erkeğim, Ya Sen?
İki Doz Yalnızlık Yetmiyor Artık Dozajı Arttırın.

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Hak ve An [Şiir]
Se - Ri Ü - Retim H - Ayatlar [Şiir]
Bil, Al, Ver, [Şiir]
Olasılık [Şiir]
Aç Ar [Şiir]
Soru - Cevap [Şiir]
Tanrı İle Sohbet [Öykü]
Deep / Derin [İnceleme]


pelin yetkin kimdir?

Sadece seri üretim bir hayat yaşıyoruz, olması gerektiği gibi mükemmel ve tam. İşte o kadar

Etkilendiği Yazarlar:
Tüketiyoruz hepimiz, mutlulukları satın alıyor avucumuza koyuyor yutuyoruz normalmiş gibi.


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © pelin yetkin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.