..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Prensiplerden hoşlanmam. Önyargıları yeğlerim. Daha içtenler. -Oscar Wilde
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > pelin yetkin




17 Haziran 2008
Asitli İçecek  
pelin yetkin
Anlamsız hayatım anlamlaşmaya başlıyor yataktan çıkınca. Bugün bırakıyorum seni sevmeyi ve bugün bırakıyorum bu asitli içeceği. Dönmeyeceğim biliyorum..


:BBDF:
Hava çok sıcak ve ben yeni uyandım . Elimde metal kutu içinde asitli bir içecek adını hala telaffuz edemediğim bir karışım. Kola ve fanta karışımıymış ne garip, ne olduğu umurumda bile değil. Tadıda berbat.
O kadar aç ki karnım, her yudumda midemde garip bir acı, boğazıma yükselen. Sanki denizin dalgalarla kumsalı dövmesi, içimde hissettiğim. Dalgalar gidiyor her seferinde ve sertçe geri geliyor acısı. Herkes garip bu sokaklarda. Renkli suratlar parlak yüzler. Sanki hiç dert görmemiş bu insanlar hep gülümsüyorlar. Memleketimi özledim ben.Boyundan büyük kağıt torbası taşıyan yaşlı kadını, tramvayın arkasından koşan şımarık sokak çocuklarını özledim. Onlara bakarken içimin acımasını çok para kazansam da bir şeyler yapabilsem bu insanlara demeyi özledim. Daha doğrusu ve en doğrusu ben seni çok özledim. Yüzündeki acı, derin hayat çizgilerini izlemeyi, gülünce çıkan ve sadece o zaman masumluğuna inanabildiğim gamzelerini özledim. Sana aşık olmayı özledim. Karşılıksız ve saplantı dolu, acı dolu iç çekişleri. Bu adam benden ne bekliyor deyip üzülmeyi özledim.
Doğru kaçtım senden ve kendimden.. Her beklentide tekrar yenilmeyi. Her buluşma isteğinde red edilmeyi. Kendime dönüp şişkosun, çirkinsin, beceriksizsin, ondan bu adam kaçıyor senden demeyi ve yenilgiyi bıraktım arkamda,çok uzaklara geldim
Çok adam tanıdım burada. Güzellerdi hepsi, sevdiler beni ve hatta üzmediler hiç. Ama olmadı senin gibi… Fütursuzca, kör gibi evli bir adama aşık olmanın günahını çıkardım onlardan. Kötü davrandım acıttım bir çoğunu ve hiç üzülmedim. Bir işimde oldu para kazandığım hem de çok para.. Harcadım hepsini tek başıma, biriktirmedim. Geleceği düşünmeden üstümde bitirdim. Yüzüme sürdüm parayı. Bazen de çiğnedim. İçtim geceleri seni düşleyebilmek için. Doya doya, kana kana içtim utanmadan. Sonra arabaya benzin oldu o paralar uzaklara gittim. Kaçtım kendimden. Güneşin doğuşunu izledim yollarda.
Sabah oldu,terlemişim yine seni düşünürken. Kendimle geçirdiğim kaçıncı eziyet günü bilmiyorum, saymayı bırakalı çok oldu. Çok sıcak bugün hava ve garip bir yorgunluk bedenimde.. Kalkmasam uyusam ve uyanmasam birkaç gün ne güzel olur… Olmuyor tabi ki yanımdaki yabancı homurdanmakta bir şeyler söylüyor gülümseyerek. Anlamıyorum sabah mahmurluğuyla bakıyorum suratına.. Sonra kelimeler anlamını buluyor zihnimde… Günaydın karıcım diyor bana başka bir dilde.. Alışamadığım kelime topluluğu işte..
Anlamsız hayatım anlamlaşmaya başlıyor yataktan çıkınca. Bugün bırakıyorum seni sevmeyi ve bugün bırakıyorum bu asitli içeceği. Dönmeyeceğim biliyorum..




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
İki Doz Yalnızlık ve İyileşme Süreci
Ruhu Bedenden Ayıran Gece Bekçisiydim Ben
Çelişki Bunalması, Galiba Kopma Noktası
İki Doz Yalnızlık
İki Doz Yalnızlık Yetmiyor Artık Dozajı Arttırın.
Ben Hiç Vazgeçmedim ki...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ben Korkuyorum Sevmekten
Poker Masası
Boğazıma Takılan Hap
Fanus İçindeki Karınca Yuvası
Son İsteğin Nedir Yabancı?
Matadorun Kırmızı Pelerini
Ben Erkeğim, Ya Sen?
Adım Atmak
Hapşırık Tarlası
Nefret ve Diş Gıcırtısı

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Hak ve An [Şiir]
Se - Ri Ü - Retim H - Ayatlar [Şiir]
Bil, Al, Ver, [Şiir]
Olasılık [Şiir]
Aç Ar [Şiir]
Soru - Cevap [Şiir]
Tanrı İle Sohbet [Öykü]
Deep / Derin [İnceleme]


pelin yetkin kimdir?

Sadece seri üretim bir hayat yaşıyoruz, olması gerektiği gibi mükemmel ve tam. İşte o kadar

Etkilendiği Yazarlar:
Tüketiyoruz hepimiz, mutlulukları satın alıyor avucumuza koyuyor yutuyoruz normalmiş gibi.


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © pelin yetkin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.