Yaşam hoştur, ölüm rahat ve huzurludur. Zor olan geçiştir. -Asimov |
|
||||||||||
|
Her durakta hızlandığımı sanıp, daha birinci basamakta olduğumu bilmek hırslandırdı beni hayata. Evet kabuldeyim ve evet iyileşiyorum. Midem de bulanmıyor eskisi gibi. Sadece ufak soru işaretleri var kollarımda yara gibi. Neden?:Neden karar verme yetisi hepimiz de varken, mutsuz olmayı seçip, en sevdiğimizi de yanımıza almaya çalışıyoruz? Sonuç: Belki de hiç sevmediğimizden.. Ya da hiç bir zaman sevemediğimizden. Kim bilir? Doktor bey iyileşebildim mi ? Ben iyimiyim sanki ? Tedavi sonuç verdi mi ? - Gayet iyisiniz Pelin hanım. Sadece direnciniz hala geçmiş değil. Mutluluğa direnç gösteriyor bedeniniz.. - Peki doktor bey o kısa süreli kalp çarpıntısı neydi? - Bedeninizin oyunuydu eski alışkanlıklarını seviyor yaramaz. - Ben iyiyim ama tenim hala soluk bu aralar. - Artık ilaçları bırakma zamanınız geldi. Şimdi sadece izleyici olun. Bitki çayına başlayın. Az flört koyun içine biraz da gülümseme kaynatın. Ve mümkün olduğunca az yazı yazın. Parmaklarınız hala çok hassas. - Ya iyileşemezsem ? Ya hala güçsüzsem ve yine aynı döngüye girersem? - Hiç birşey olmayacak güvenin bana. Sadece arada tepki verecek bedeniniz, tam olarak kabulde değilsiniz. Hemen bir bikti çayı yapın kendinize. Aşk romanı alın elinize. - Şiir gibi konuştunuz doktor bey. Teşekkürler. Bir daha ne zaman geleceğim ? - Gelmeyin Pelin hanım, gelmeyin artık...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © pelin yetkin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |