"Bazen bir mısra yaşamı değiştirir." -Kafka |
|
||||||||||
|
Unutma bu gece çok soğuk olacak…) Beklenmedik bir yaz yağmuruydun. Yanlış zamanda geldin. Islanmaya takatim kalmadı. Anlamlı cümleler dahi beni taşımıyor artık. Yüküm ağır, batıyorum. Bir türlü başlayamadığım yazımı sende bitirmek istiyordum, olmadı. Senin tanıdığın Erdem çoktan intihar etmişti. Beklide sen benim Pamuk Prensesim, bende senin Beyaz Atlı Prensin olacaktım. Bu kadar saf ve çocuksuydu düşlerimiz. Ama olmadı, çocukluğuma ver. “Yağmurda ıslanalım” dedim, gelmedin. Yoksa yağmur mu gecikmişti. Y a da biz yağmuru çoktan kaçırdık… Beklentilerimiz sonunda doğurdu. Fakat kimse mutlu değil. Bu doğumun bizi yakınlaştıracağını sanıyordum, yanılmışım! Keşke önceden kürtaj yaptırsaydık hayallerimize. Ansızın geldiğin gibi ansızın gittin. Bense kaldım, kansızım. Şimdi başka bedenlerde aramalıyım kendimi. Bir çocuk gibi kırgınım. Yapmadığım bir resmin anlamsız çizgileri olarak geçeceksin tarihe. Sert ve yumuşak sonbaharda son yaprağını döken son ağacım oldun. İkimizde köşeye çekilip hayatın bize sunduğu senaryoyu izledik. Uzun metrajlı bir mutsuzluk vardı sen yoktun, ben yoktum aşk yoktu çünkü oynuyorduk… Bir zaman geçmeli aradan, hayatımızdan çalmadan aramızdaki soğuk hava dinmeli. Kendi filmimizi yazar kendimiz yönetiriz içinde sen ve aşk olur ve gerçek oluruz.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ERdem, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |