Yaşam ciddi, sanat neşelidir. -Schiller |
|
||||||||||
|
İşte buyrun ! Kadir başkan, kendi diliyle itiraf etti ya da sürç ü lisanda bulundu(!) Diyor ki Bu Kılıçdaroğlu, her gün karşıma geçip bir dosya gösteriyor, açıklıyor. Birine cevap versem diğerine yetişemiyorum. Bu bir itiraf değil de nedir ? Zaten açık, doyurucu, olayı baştan sona açıklayan bir konuşma yapmıyor ki hiçbiriniz, vatandaş biraz aydınlanabilsin, doğruyu eğriyi ayırabilsin, ona göre koysun sandığa oyunu. Halka dönük bir eseriniz olsa da size oy versem. Nerdee ! Buyrun ben teklif ediyorum. Bu projemi hayata geçirin ömür boyu oyumu vereyim. İstanbulun trafiği can yakıyor. İşe giderken köprüyü kullananların vay hâline. Her vatandaş gidiş-dönüşte en az 3 saatini yitiriyor. Önceki günlerdeki konuşmalarınızdan birinde Tasarruf hesabı yapıyordunuz sayın Başkan. 1.KÖPRÜ'yü açın Vatandaşa, yalnız otobüs, metrobüs geçsin veya en fazla dolmuşçular. Vatandaş işine zamanında gidip gelsin. Sonra da kazanılan iş/zaman/para'yı vurun bir kaleme. Bütün diğer Özel'ler 2. KÖPRÜ'den. Yerlisi, yabancısı..ben karışmam ! Halka, vatandaşa hizmet böyle olur. Ama nerdee? Keşke kopya çekseniz şu önerimi. Oyumu alsanız. CHP. bu ve bunun gibi projelerin peşindedir. Biline ! Oylar Kemal'e.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gürcan Erbaş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |