Güzellik her yerde karşılaşılan bir konuktur. -Goethe |
|
||||||||||
|
Durmadan geri döneceğin anı bekliyorum, biranda işte yine buradayım demeni… Her gün kalp kırıklığı oluyorsun, ne çok kalbim var diyorum kendi kendime, ne çok… Bazen gün içinde aynı hayale birkaç defa kapılabiliyorum mesela, birkaç defa kırılıyorum senin tarafından. Belki de en kötüsü, sen bilmiyorsun! Sıradaki şarkılar senden bana geliyor, şiir kitabından rastgele seçilecek mısraları sen okuyorsun bana ve ne zaman mutlu olsam gerçeği hatırlatıyorsun… Herkes eksik, senden bahsetmediğim cümlelerin sonu gelmiyor… Oysa bilmelisin ki her şey yolunda, uzun zamandır yaşamadığım bir dünyanın içindeyim, biraz yabancı, biraz ürkek; ama buradayım işte dedirtebilecek kadar canlı… Odamda her şey değişik oysa, ben buradayım; sen nerdesin? Özlemek değil bu, şöyle dolu dolu burnumda tütmüyorsun. Keşke özlesem seni, keşke oturup saatlerce ağlasam da böyle yarım kalmasam. Demek can yarısı bu oluyor, özleyemeyecek kadar seninle bütün; ama bir o kadar eksik. Canımın yarısı, gel kapla tüm odamı, çık aklımdan. Bu eziyet! Bu işkence! Çekilecek gibi değil bu yarım yamalak sevinçler, varlığın yokluğundan zor olamaz, tüm yalan dolanlarınla gel yer et içimde…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Özlem Özcan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |