..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Hiçbir şey yaşam kadar tatlı değildir. -Euripides
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Unutulamayan Dönemler > Özlem Özcan




30 Mayıs 2009
Yine Gel...  
Özlem Özcan
Ben bol şekerli bir Türk kahvesi yaparım sesinde köpüklenen. Mutfak camından gelip geçenleri seyrederken, telvemizde geçmişe rastlarız bakarsın. Alınmam gülüp geçersen…


:BEEB:
Yine gel olur mu? Bir daha gidecek olsan bile gel… İster hatırla, istersen adımı sor yine…
Belki bir gece misafirim olursun, uzun uzun sohbet ederiz. Anlatırsın ne var yok, yeni tatlar keşfettiysen yediğini içtiğini de dinlerim üstelik… Kim bilir nerelere gittin, neler gördün bunca zaman. Ne çok şey birikmiştir bilmediğim, kaç kişiyi bırakmışsındır peşinden hayran hayran… Hayatın zorluklarından bahsedersin yine, sıkılmam dertlerinden, seni dinlemeyi öyle özledim ki…
Benden sonra dinlediğin şarkıları söylersin belki ya da keşfettiğin eski şarkılardan mırıldanırsın. Ben bol şekerli bir Türk kahvesi yaparım sesinde köpüklenen. Mutfak camından gelip geçenleri seyrederken, telvemizde geçmişe rastlarız bakarsın. Alınmam gülüp geçersen…
Ülkenin halini tartışırız istersen, ölen değerlerden dert yanarız beraber… Gözlemlerini anlatırsın, yeni pencereler açarsın ufkuma, belki kızarsın aynı fikirde olmayınca; ama kabul ederim seninkini de, sana yenik düşmeyi bile özlemişken, hangi partinin yenilgisi dokunur ki kanıma…
Beni sormazsan anlarım, yine bildiğin gibi olduğumu farz edebilirsin. Zira ne odamın matemi eksik kalıyor gecelerde, ne de akortsuz piyanomun yalnızlık senfonisi… Bir sen eklendin işte özlediklerime, onu da susar söylemem…
Uyuman için saçlarını okşarım yine, sonra kalkar giderim usulca. Evin heyecanına ortak olurum, olur ya şaşırıp da dile gelen bir duvarla konuşuruz senden. Sen bir daha geldikten sonra mümkündür ağlaması aynanın bile… Hiç değişmemiş der uyurum sonra senden kalmış bir yastığın artık sen kokmayan kılıfında…
Yine gel olur mu? Hiç değişmemiş ol… Biraz kokunu bırak, biraz neşenden bulaştır yokluğuna… Tek gecelik misafiri ol evinin, sabahına çekip gitsen de, belkiler bırak ardında, yine gelecek olmanın ihtimali yeter bu dört duvara…


.Eleştiriler & Yorumlar

:: Yine gel...
Gönderen: Yalnız Yolcu / , Türkiye
28 Haziran 2009
Yine gel olur mu? Hiç değişmemiş ol… Biraz kokunu bırak, biraz neşenden bulaştır yokluğuna… Tek gecelik misafiri ol evinin, sabahına çekip gitsen de, belkiler bırak ardında, yine gelecek olmanın ihtimali yeter bu dört duvara… Bir özlem bu kadar sade ve güzel anlatılır... Çok teşekkürler...

:: Özlem
Gönderen: KERİM ALİ / , Türkiye
12 Haziran 2009
Yazınıza bir yorum eklemek yerine sadece beğenerek iki defa okuduğumu söylemek istedim. Özlem ve yalnızlığa dair yazılar güzel oluyor.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın unutulamayan dönemler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Seni Değil, Adımı Unuttum...
Buzdolabından Pasta Çalarken

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ziyaret
Zamana Hükmeden Kadın
Bedel
Ölü Veda
Senin Ayrılığın
Kendime Aldanırken, Aradığım Gerçek...
Tek Gece
Raslantı...
Karalama
Gayri Resmi Hatıralar Geçidi

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Rüya... [Şiir]
Dilek [Şiir]
Gidersem Eğer... [Şiir]
Saklı Yalnızlık [Şiir]
Dinleme Faslı [Şiir]
Gizil Bilmece [Şiir]
Taşınma [Şiir]
Geç Kaldık [Şiir]
Bekleyen [Şiir]
Düşününce, Sen... [Şiir]


Özlem Özcan kimdir?

Daha kendimi tanıyacak kadar yaşayamadım kendimde. . . Hep başka hayatların peşinde sürükledim kendi hayatımı. . . Yorulduğumda çok geçti artık,kimbilir kimde unutmuştum bana ait tüm özellerimi. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Ümit Yaşar Oğuzcan


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Özlem Özcan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.