Bir gün karşıma biri çıkacak ve bana: "Herşey olması gerektiği gibi olmaktadır, efendim" diyecektir. -A. Ağaoğlu, Yazsonu |
|
||||||||||
|
Özlemle aynı çatı altında bir ömür yaşar aşk.En yakınında kıskançlık en uzağında bencillik barınır bu evin.Isdırapla kolkola uzun bir yolda yürümeyi göze alırsın onunla beraber.Kimse yokken yanında şefkatle o sıvazlar sırtını.Gözleri görmeyen çılgın bir çocuktur içine dolan,içinde çoğalan.Gonca güller anlatamaz o hoş sedayı.Kızgın bir kor hissedersin yüreğine akıp giden.Aşkım der gülersin ayna da kendine.Günden güne ona benzeyen çizgiler bulursun yüzüde.Giydiğin elbiseler,aldığın tatlarduyduğun kokular herşey o olur.Labirentte gibi hissedersin kendini hep başladığın yere dönersin yani ona yada çıkamaz,kurtulamazsın onunla uçuşan düşüncelerden.Narin kar tanelerini hatırlatır dokunuşları.İlk önce buz gibi,hissettikce tenine karışan eriyip gisen.Baygın kumları ayıltan serin ve huzurlu dalgalar gibi.Ufukta görünen sonsuzluk anlatabilir gözlerini yalnız. Görmesende görür,duymasanda duyar,korksanda koşarsın ona doğru.Beyaz bir koridorda,beyaz elbiselerle,beyaz saçlarla,beyaz ışığı görene kadar kalpde hissedilir aşkın kan kırmızı rengi.Ayakların altından kayar beyaz görünüp ama aslında siyah olan dünya.Ve işte o zaman aşkın gelicek o büyülü sözler dökülecek kalp atışı kadar gerekli olan dudaklarından.Titrek ve buğulu sesi gülümsetir mecalin kalmayan yüzünü.Ve gideceksiniz beraber.Hep istediğin gibi ''AŞKIM'' diyecek...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © halime maden, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |