Hiçbir zaman karakterlerimin hüzünlü olduklarını düşünmedim. Tersine yaşam dolular. Trajediyi seçmediler, trajedi onları seçti. -Juliette Binoche |
|
||||||||||
|
Kanun Güvencesinde Eşit Temiz'lere 22 ARALIK 2009 PAZAR 2246 Bir Garib Kariyer Zamanı Ver Veriştir Rahat Et Deliye Kariyer Gerekmez...! İyi Ama Benim Suçum Ne...?!. ...Kızmak İçin Sebeb Şart mı..?.. Canın Çekti Kız..! N'apalım..!? Sana Serbest...! Söz verdik nihayet...! Unutmayalım...! Deli sözünde durur...! Bilmez öyle ustalık mustalık vazgeçmek için..! .... Deli Mestan...Her Kümes'tan bildiroor..! Analar ne yiğitler doğuruoor...! Abe more.! Ne adammışım ben de yaa..! Maşşallah.! Her kümes'tan davet var..!Gitmesem olmaz.! Bana yakışmaz.!Deliliğin bu kadarı da fazla kaçabilir..! Gerçi şöyle bir riks var..! "Elin delisi bizim akıllıdan iyi olacak değil ya..!." "..Def edin gitsin..! " diyen anacan tavuklar ve babacan horozlar çıkablir... ! Ergenekoncu Özel hassasiyyetleri de nazar-ı diggate almak gerekebilir.! Dün bir bugün iki..Kimin çöplüğünde deli deli böyle.! Diyerek babalanan ve ahiren babacanlığı da nüksediveren.. Gayet avcıl ve savcıl şayirlerimiz de vardır..Diggat etmek lazım..! Onlar bu kümesleri yolda bulmadılar sa.. Biz de bu nefesleri miting artığı slogan süprüntüleri arasından filan toplamadık yani.! Bu güne kadar aklın neredeydi lan şayir.!? Çankaya yokuşlarında balam. Halamınan bangır bangır memleketi gominislerden gurtarmaya can atarkene nirdeydiniz.? Gonsolos köpekleri bellediğiniz ve.. Şu tiksidiğiniz rençber göbelleri kadar bile olamadığınız devirleri de biliriz biz..! Hatta yıllarca ekmeğini yediğiniz yeşil gominis cuma hutbeleri aboneleriniz kadar bile olamadıydınız siz.! N'oldu hincik.?! Bicimcik hutbeye muhtaç kaldınız da bööyle gocaman gocaman göbekli gıytırık darbukatörler eşliğinde... Gurulacağını sandığınız.. "Galiyev Türk-İslam Gominis Cumhuriyetine" yatırım yapmak icab itmekliğine mi garar virdiniz..? Oğlum Avanak Eyvaz..! Senin şiirlerin vallahi daha güzeldi ve hiç yoktan yere cayır cayır boşuna yakıp.. Gıyabında ibaded ettiğini filan sanmakla da.. "Aferin evladım.! Güççük izci bozkurtum benim ..! " "Daha bek güççüksün ama büyürsün merak etme canikom.!" Diyeceğini filan umduysan da..Boşuna ağlayıp zırlama..! Salla sümüğüne yazık..! Curk diye yut ta aklın bari başına gelsin..! Aslan Şayir.! İçine girip te içine etmediğin adam kaldı mı senin.!? İyi masturbasyon malzemesi verirsin amma görülmemiştir gerçek dövüştüğün.! Pornocu seyyar garibanlar bile senden daha gerçekçi be.! Hiç değil se porno si-di sinin içinden ne umuyosak o çıkıyo.! Kur'an filan çıkmıyo bari..Hele hele İncil hiç.! Fakat senin sirtaki maçinlerinin içinden .. Habire kurufasulyenin faydalarına dair dokuz ışık hadis-i şerifleri filan çıkıyo.! Valla değmez be.! Kızılbaşlar bile bu kadar ilkelleşmez be.! Gavur Türklerin bile heveslerini gursaklarında goydun be.! Ulan bırak gafamıza göre bari takılalım be..! Ne yani şimdi.?! Irk seçme şansım olmadığına yanıp yakılıp dururken din seçme şansın da mı yok demek istiyorsun sen.! Bana bak görkemli ve erdemli şayir.! Bende akıl makıl yok..Müslüman olmak zorunda olmadığım bu nedenle çok açık ve net. Bu kadar üstüme gelme.! Bak gider ne yapar eder anamın karnına geri girer kafama göre bir ırk seçer ve.. Öylecen karşına dikilirim valla.! Ben öyle şayir mayir dinlemem. Hele hele hacı hoca-meraba amca;aydın maydın- çav bello günaydın filan hiç mi hiç dinlemem. Sen hiç gara geçili şafaklaması yemedin galiba..! Yahut gagavuz sille tokadına filan da dek gelmedin galiba.! Bu kürtler de her zaman kart kurt yürümezler bu karların üstün de. Hart hurt yürüyenlerine denk gelirsen fena ham yaparlar valla.! Dinlemezler öyle "Muşta Prelüd" "Kalamışta flüt" velüd mü velüd bozok yaylasında kaval filan.. Fareleri ardıma takıp götüreceğim diye kandırıp; halkın çocuklarını ardına takıp; Hepsini kremlin sarayına halayık olarak.. Sattığın yeter artık.! Ne bu be.! Başka işimiz yokmu be.?! Yüzüne güldük diye .. Kapımızı açık bıraktık diye. . Arka kapımıza mı diktin gözünü..! Hiişş.! Alo..! Kime diyom..! Akıllı ol akıllı.! Bir kalbin kalmadıy sa bile.. O'nun bari kıymetini bil. Çok lazım olacak çünkü.. Türk islam Milletine.. Wesselam.!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Veysel Menekşe, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |