Dengeli bir rejimde yemeğin yeri çok önemli. -Fran Lebowitz |
|
||||||||||
|
Kanun Güvencesinde Eşit Temiz'lere 1425 KANUN-U EVVEL 30 KASIM 66 SALI Rubailer- 002-004 Hayyam Yaşayan Bilir Bir Nehirdir ki.. Bir Nehir de nedir ki.. Yeryüzünün bütün ırmaklarını ve bütün derelerini ve bütün dereciklerini ve.. Bütün dağ deniz ve ormanlarını ve bütün kırlarını ve bütün şarkılarını ve bütün türkülerini ve. Bütün bozkır çiçeklerini ve bütün çoban çeşmelerini..Kaval seslerini..Gül heveslerini..Bülbül nefeslerini.. Nefes nefese Beyaz Atlı../..Biadlı mı.?../..Biadlı..! ../.. Sağselamet Aşk.! Pamuk Prenseslerini.. Bütün Olrich’lerini ve bütün Ullysess’lerini…Ve masum mu masum bütün aşık oğlanlarını ve aşık kızlarını.. Ve gökyüzünün tüm yıldızlarını ve evrenin bütün…./.. O büsbütün ve.. Bütünüyle bize has nefeslerini ve seslerini ve mırıltılarını ve bütünüyle varlık içinde ebruli bir hazz içinde.. ..Aşk..! Sayıltılarını ve savrultularını ve herbir zerre içinde elbet birgün mutlaka esrik avuntularını ve... Bir avuç içinden birden bire pırr diye üflenivererek birduvar dibinde iki büklüm bir sızıltı.. Dua depremlerinde.. Sereserpe Gitane's Dreams... Yazıltılarını.. Bir kitabe gibi daima kalbinin denizlerinde okunur ve okutur kılan.. Bir muska sarmalında –bu; o’nu o kılan kadim aşkını- sarılıp sarmalayan.. Vurmasan bile duyar ama güya vurdumduymaz.. Hüzünbaz mı hüzünbaz ama bir o kadar da şen şakrak aşkcanbaz.. Yerinde durmaz mı yerinde duramaz mı bilinemez.. Bu humanbaz mı humanbaz Anarşist Mü’min Ömür… Qal-u Beli’den beri.. Hiç yalan söylemedi.. Yemin edeli…/..Aşk üstüne.. Vallah billah..! Hiç yalan söylemedi.. Bu.. Müzmin. Deli. Hiç bu kadar da çıplak olmadı hem.. O’nun gözlerinde kendi denizlerine çırpınan kocaman kocaman dalgalarla.. Kocaman kocaman heybetli kayalara vurduysa ne var ne yoksa içindeki çarpıntıları.. Bir damla pırlanta uğruna dır.. Bir damla göz yaşı uğruna dır. Bir damla zeh-i eşk.! Okyanusum dediğine bakmayın siz. Nerden bileceksiniz.? Belki de bir damla çiğ tanesi içinde saklıdır.. O koskoca deniz.! .. .. Rabbim.!, Aşk’ı da sen yarattın öyle değil mi.? İyi ama niçin.? Lütfen söyler misin.? Rabbim.! Umduklarım ve Sandıklarım yok sa Umduklarım ve Sandıklarımda.. Kaydırma ayağımı..! Rabbim.! Umduklarım umduklarım sa ve… Sandıklarım da sandıklarım sa.. Kaydırma ayaklarını..da.. Birlikte bir olalım rahmanürrahiym aşk sarmallarında.. Rabbim.! Dileğimi kabul ettin amma.. Kanacağımı da sanma. Kabülünün suretine.. Bir vücud olmadan.. Aşk’la. Rabbim.! O kediye çok baktım öyle.. Fakat. Bu kedi bakmasın bana böyle.. Rabbim.! Aşk’ın remz’ine değil.. Kenz’ine erdir beni. Rabbim.! Parmağımı emzirtme bana.. Sinesinden emzirt. Ol Aşk’ın. Rabbim.! Çenemi düşürttün yine benim.! Bil. Müsebbibi ben değilim.! Rabbim.! Zoruna gitmesin.! Zoruma gidiyor işte n’apıyım.!? Böyle eli kolu bağlı. Sus pus.. Hokus pokus.. Focus Dergisi mi okuyayım.!? Yok yaa..!? Okumam valla.! Kitapla avutamazsın bu saatten sonra.. Aşk saatinden sonra.. Biraz müzik mi.!? Ha.! ./..Bak o olabilir.. İşime gelebilir. O an’a dek. Çok şey mi istiyorum.!? N’apalım.? O’nu bile sen yaratmadın mı.!? Gülersin di mi.!? Öyle olsun..! Alacağım olsun.! Neyse.! Hadi bana sana ısmarladık.! SEN İŞİNİ BİLİRSİN.. Meşgul etmiyeyim.. Bir de benimle.. Nee.!? Sahi mi!? Sen var ya sen rabbim.!? Bi tanesin valla.! Şirk koşan şerefsizdir. . Terbiyesiz oluyum.! Ha hah haa..! Nasıldım amma sayın kaarilerim.!? Vesselam.!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Veysel Menekşe, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |