..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsandaki gerçek güzelliği ancak yaşlandıkça görebilirsiniz. -Anouk Aimee
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Kesinlikle Karşıyım! > Veysel Menekşe




28 Şubat 2010
Deli Mektuplar - 19  
Veysel Menekşe
Demograsi yok bi kerem.! Sigara içmek te serbestmiş..Şu hale bak..! --Efenim.!?.Konuya mı geleyim.?! Parti mi.? Kapatmak mı.?!.


:AIFI:
12.12 . 2009 - CUMARTESİ

07.16

SEHERDE AĞLAYAN BÜLBÜL ZAMANI

Bir Bulut Kaynıyor Sivas Eli'nden

Perwari Peri..

İç Güveysi Mahkemesinden Bildiriyor....İç Güvesi Partisi kapatılmıştır.

Mahkeme Başkanı açıklama yapıyor..."Hakkıdır Hakka tapan milletimin iç güvenlik.!" "Benim naçiz vücudum elbet hergün payidar olacaktır..Kahrolsun padişahlık...!" "Vatan Sağolsun.! Vatandaşın Anasını satıyım.!" "Ay akşamdan ışıktır..!"Kararımız çok şıktır...

Zaten çok içine kapanık bir partiydi..Panik ataklar yapmaktan da hiç geri durmuyordu. İç güveysi olmaya da yanaşmıyordu..Ne yapaydık yani..?!

Açık tutaydık ta halka açılmalarına;ülkenin her köşesine serpilip saçılmalarına seyirci mi kalsaydık.?! Akıllı olsalardı..Manic depresif davranmasalardı..İç güveysi olmaya razı olsalardı.. Kırk küsür parti var..Hiç gıkları çıkıyo mu.?!.Güzel güzel yiyip-içip geçinip gidiyolar işte.. Demokrasinin nimetlerinden faydalanıp durmak varken o da ne öyle iki de bir insan hakları falan filan.!? Beğenmiyorsalar dağa çıksınlar efenim.!? Tutan mı var.!? Yolları açık olsun.!

Bu kadar asker-polis besliyoruz..Boş mu dursunlar.?! Kardeş kardeş komencilik oynasınlar işte.!? Hem iyi Oluyor böyle.! Medyamıza iş çıkıyor..İç politikamız dinamizm kazanıyor..Nefes'ler tutuluyor.. Meçhul Kahramanlar yeni fırsatlarla tanışıyor.Herkes Tek Türkiye oluyor..Kriz mıriz hak getire ... Kimsenin umurunda olmuyor ..Dünyadan bize ne.?! Herkes kendi işine bakıyor..Oh ne güzel.! --Efenim.? Anlayamadım.! Analar mı ağlıyor?! Vallaha yalan.!?

Sevinçlerinden ağlıyolardır.! Kolay mı öyle ölmez şehid anası,kahraman gerilla babası olmak?! Yiğidim aslanım burda yatıyor..Şehidimin kaşları kare.. Nabzı da kalbimize atıyor..Bayraklar dalgalanıyor. Pankartlar açılıyor..Şairlerin,ediplerin,hatiplerin de işleri açılıyor...Daha ne olsun.!?

--Efenim.?...Bu böyle gitmez mi.?

Gitmez se gitmesin efenim.! Otursun oturduğu yerde..Rahatlık batıyo mu.?.Taş yerinde ağır demişler.. İyi demişler..Yaşasın atalarım..Atatürk prensip ve revülayşınlarına gayet momentum bir replik.. İç güvenlik guvvetleri bi yere gidiyo mu.?Kim bi yere gitmeye kalkarsa yakasına yapışıyo.. Sınır tanımayan tohturlar bile bi geliyolar bi daha biyere gidemiyolar..Türkiye bi cennetmiş diyolar.. E tabi.! Bizi pek iyi tanıtmıyolar bu dış güçler- dış mihraklar..Bu şafaklarda yüzen alsancaklar.. Kan ve irfanla boğacaklar bu alçakları..Allahuekber Atatürk Rehber.!

--Efenim.?..evropa birliği ne mi der.?

Ne derlerse desinler..Evreşe yolları dar..Çanakkale geçilmez..Çok iyi biliyorlar..Bize ihtiyaçları var.. Çavuş üzümüne hasret kalırlar valla.! Fındığın gabuğuna gurban ideriz..Domatis te virmeyiz..Kendileri bilir. Salçasız yemek nası oluyomuş bi görsünler..

İncirlik üssümüz de var..Afganistana da gitmeyiz.Bize ne hem.! Bu afganlar adam olmazlar..Demograsi yok bi kerem.! Sigara içmek te serbestmiş..Şu hale bak..!

--Efenim.!?.Konuya mı geleyim.?! Parti mi.? Kapatmak mı.?!.

Biz parti falan kapatmadık..Kendi kendisini kapattı..Çok söyledik..Bu böyle olmaz..Çeteka'yı bırakın.. SGK 'ya gelin..Dinlemediler..Primleri ödeyecek paraları yokmuş..Madem paraları yok binmeselerdi kayığa. Dağda para mı var..Yazık o çocuklara da..Böyle aylıksız sigortasız..Teskere yok emeklilik yok.. Düze insinler..Dilekçe versinler..KPSS 'ye girsinler..TUS şansları bile var..Bu ülkede şanslar eşit.. Çalışıp kazansınlar efenim.! Kıskanmasınlar kimseyi..Biraz empati yapsınlar..Değil mi yani..!?

--Efenim.!? Yarsav mı.?! Bize ne Yarsav'dan.!?O'nu da mı kapatalım.!? Olmaz.!! Yarsav parti değildir. Yar saçların lüle lüle...Hadi size güle güle..Antalya'nın mor üzümü,.imamın güççüg gızını..

Ne mutlu türküm diyene.!

İşte böyle.!




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın kesinlikle karşıyım! kümesinde bulunan diğer yazıları...
Anarşia Notları 22
Deli Mektuplar - 2
Deli Mektuplar - 1
Öfkeli Mektuplar - 26
Deli Mektuplar - 21
Deli Mektuplar - 18
Deli Mektuplar - 15
Deli Mektuplar - 16
Deli Mektuplar - 5
Deli Mektuplar - 20

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Öfkeli Mektuplar - 24
Vakavirüs Yazıları 01
Öfkeli Mektuplar - 18
Öfkeli Mektuplar - 17
Vakavirüs Yazılar 03
Vakavirüs Yazılar 05
Vakavirüs Yazıları 02
Vakavirüs Yazılar 04
Öfkeli Mektuplar - 16
Deli Mektuplar - 23

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Kaside - Yi Fâtıma [Şiir]
Hey Oğul! [Şiir]
Dastan-ı Eyyam-ı Aşura [Şiir]
Seyr - İ Süreyyâ Destanı [Şiir]
Tasvir - İ Fâtımâ [Şiir]
Veda Yazısı [Deneme]
Anarşia Notları 24 [İnceleme]
Öfkeli Mektuplar - 15 [İnceleme]
Öfkeli Mektuplar - 12 [İnceleme]
Anarşia Notları 25 [İnceleme]


Veysel Menekşe kimdir?

delinin teki


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Veysel Menekşe, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.