"Bir kitabın kaderi okuyanın zekasına bağlıdır." -Latin Atasözü |
|
||||||||||
|
Hisarımın her burcu gizlenmiş bir kamera Kayıp çapa, Gordiom, su yüzünde amfora Suyu bol, tası hayrat, taş oluklu çeşmeler, Eski düş, yeni taam, içtiğim su Ankara. İndiğim ‘Karaoğlan’, ‘Çıkrıkçılar’ uğrağım Çarşı içi, dingince ‘Cihan’dı dar sokağım Hacıbayram, Uzunyol, Ulucanlar çepçevre, Canlanmış birer resim kalan birkaç konağım. Gel arkadaş dur dinlen çıkımız ortaklaşa Oylum oylum çizgisi git geriye, dön başa Bir avuç abıhayat, bir kucak yaşanmış çağ, Yahya Galip, Tandoğan, Vali Abidin Paşa. Şişkindere bağları sağ yan Esat, Çankaya Bu tozlu yollarında seğmenim atlı, yaya Bülbülderesi müzik, Ahmetlerdi sağdıçın, Bakıp göstereniyle kendime oldum kahya. Atatürk Başöğremen, okumak büyük çağrı Şifasında her bölüm, bal yapan olgun arı Bir gövdeydi kocaman tarihini yazarım, Osmanlıca terk oldu, Türkçe yazıydı gayrı Gördüğün eski yerler düşteki o heyecan Gelişen adım adım yolun üstünde revan Köprü üstü, yol çatı yaz sevdası, kış sisi, Vadisi göl, şelale; park, bahçesi taze kan. Çağlıyor, çağ atlıyor ve seninle gururlu Yol çığrından, bulvara devleşti Anadolu Testileri doldurdu susuz değil asil kan, Siyaseti saymazsak Başkenti derli toplu.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Haydar Köprülüoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |