Öküzün rengini dışında, insanın rengini içinde ara. -Mevlânâ |
|
||||||||||
|
Yaşar Şükrü Alpay ve diğerlerine. Hatırlarsınız Okul bahçemizi silme havuz yaptığımızı Denizi görmek, İstanbul’u görmek özlemini Yoktu aramızda ayrılık, ideoloji farkı Siyasi partiler, devletle, vatandaşları gibi Yollarımız ayrıldı Sen bir cinsi latife takıldın, Ben doğurucu, doğrucu anamın Gecekondu bölgesinde, Gecekondu olmayan evine Burada yaşadım inanın Duvar diplerinde Yerel Yönetimlere, Devlete adam akıllı yakınlaşmayı Burada yaşadım Vatandaşın, yerel yönetimlere Yerel yönetimin Devlete gebe kalışını Bir bardak demlenmiş çayın, Bir fincan kahvenin kırk yıllık hatırının, Höpürdetilerek bir anda satıldığını Burada yaşadım Devletle iç içe olmayı Burada yaşadım Demokrasinin enine, boyuna koşarken, Başıboşluğunu. Can arkadaşım Sen Beyoğlu semtinde Yalancı olduğunu biraz geç fark ettiğin cenneti, Ben rüyalarıma giren muson yağmurlarını yaşadım, Her damlası çıkmayan mürekkeple yazılmış romanımı, Büyük çatıların Küçük çatılarda çöktüğünü Tarih sayfaları üstüne çiselendiğini, Eski sayfaları açtıran romanın, Kişilerini özlediğim romanın, Anılarıyla yaşadım her an. Sen bir otel odasında ölmüşsün Anladım bir değil, belki bin kez Bin kez ölmüşsün Ölmek uzaktan bir defa Yaşamak, bunları duymak da yakından ölüm Nasıl yaşarsan yaşa Yirmi yedi Mayıs, on iki Mart, On bir Eylül, yirmi sekiz Şubat Yirmi sekiz Nisan’da ölüm tarihleri Kim bilir bunları yaşayanlara sormalı Ve kabul edişimize Her kotardığın Yazılar da bir bitiş, Son nefeslerine yetişemediklerim Kaçıncı biten zaman, Ansızın, sessizce tükenen, Canlarım, canlar, canın içinde can.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Haydar Köprülüoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |