Şiir, seçmek ve gizlemek sanatıdır. -Chateaubriand |
|
||||||||||
|
arıyorum. Sevmeli diyorum, sevmeli ânı. Ondan geriye sayıyorum zaman dursun ve yaşamı seveyim diye. On... İnsan fizyolojisini düşünüyorum. Etrafı ve aynada kendimi izliyorum. Yalnızlığını, korkaklığını, sevgiye açlığını… Tarihe yayılan ve değişmeyen tüketme psikolojisini. Usul usul yağmur yağıyor ve ben ıslanıyorum, şimdi sevmek zamanı... Dokuz... Hava kararıyor, denizde bir is kokusu. Ümitsizlik geceyle artıyor. Şimdi sevmek zamanı... Sekiz... Geceye karışırsa yalnızlık, özlemek gerek... Uyuyor gece ve ben özlüyorum. Şimdi sevmek zamanı... Yedi Aklım başımda değil, düşünceler birbirine girmiş. Zaman beni geçmişime kovalıyor. Şimdi sevmek zamanı... Altı... Kızgınlığım artıyor, inancımı yitiriyorum. Fikirlendirdiğim ruhlara beden bulmalı. Şimdi var etmek zamanı... Beş... Güneş doğuyor, eşsiz bir düzene dikkatimi çekiyor dünya. Anlamayı ertelediğimiz hayatın cevheri sunuluyor güneşle. Şimdi sevilmenin zamanı... Dört... Aylardan yalnızlık, kar yağıyor üşüyorum. Ellerim morarıyor soğuktan. Sigara dumanı ile ısınmaya çalışıyorum. Şimdi sevilmenin zamanı... Üç... Geçiyor zaman, iyice yalnız kalıyorum. Kimsesi yok kimsenin. Şimdi sevilmenin zamanı... Iki... Etrafımız kalabalıklaşıyor, hayatıma gelen her yeni insan yalnızlığımı bir adım daha ileri götürüyor. Kalabalık düzende iki kişi birbirini korumalı. Şimdi sevmenin ve sevilmenin zamanı... Bir... Kişilikler gitgide kararıyor, insanların yüzlerinde olmadıkları bir hayatın maskesi var. Kendine eş bir yüz seçmeli. Şimdi sevmenin, sevilmenin ve inanmanın zamanı… Sıfır Zaman bitti, şimdi ölmenin zamanı...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Dilara Yiğit, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |