"Küle değil, ateşe üflemelidir." -Divanü Lügat-it Türk, Savlar |
|
||||||||||
|
Bir işi Sevdikleri Biz 80 milyonluk bir aileyiz... ve hiçbir ayrım olmaksızın, herkesin .bir evi olmalı, bir işi, sevdikleri... Televizyonda izlediğim mimar Ahmet Vefik Alp, öyle güzel ve ekonomik ev modelleri gösterdi ki, şaşırmamak elde değil... 25 m2lik tek kişilik ev...5.000.-TL, 50 m2 ev, 10.000.-TL...Olabilir mi...olur... Van depreminde, kaç eve ihtiyaç vardı ve kaç TL. Hocam orda... demek ki uçmaya gerek yok... Küçük ama kaliteli evlerden ne kadar insana gerekli biliyor musunuz... Teknik konuda bir şey söylemem mümkün değil... Bu küçük evlerin bedeli bir şekilde ödenir... Herkesin köyüne kadar iş ve işyeri de götürülür... bu mümkün mü...elbette... Bu işi de uzmanları tartışsın ve çözüm bulsun.... Bütün çocukları, ilkokuldan, üniversitiyi kadar okutabilir, hepsini bir meslek sahibi yapabilir miyiz... Elbette... Kim kazanır...elbette biz... Tamamen yerli, ortak akıl...ve birlikte çalışmaya ihtiyacımız var... Özelleştiriyoruz diye sattığımız tüm tesislerin, gerçek değeri nedir... bilmiyoruz. Eğitim ve konuta ayıracağımız paraya katkısı olmaz mı...olur... Ve deprem vergileri... Ve gönülden gelecek destekler... Biz büyük bir aileyiz... Duble yol ve lüks konut ihtiyacımız yok... Ortak akıl... tamamen yerli olmak kaydıyla...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahmet Odabaş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |