Kurguyla gerçek arasındaki ayrım, kurgunun mantıklı olmak zorunda olması. -Tom Clancy |
|
||||||||||
|
cin gibi carpiyor icme cin asla aslan sutu derler rakida yasak derlenip masaya dirsek dayasak aklina ilk gelen ayran ve cacik aksam erken yeme susayip acik cikarip dolaptan hiyar dilimle o cacik yalarim elbet dilimle icine sarmisak filan dovmeli bir ahci tanidim gogsu dovmeli herif satir bicak alip kapiyor dograyip hiyari.. "mikrop kapiyor " .. diyerek.. kapatip dolaba kordu sonrada sazina verir akordu kurdun gelinini soyler calardi sen uyurken cepten para calardi ortalik namussuz duzenbaz dolmus gecen gun giderken icinde dolmus adamin cuzdani sen kalk arakla gelmezmi utanma haya ar akla azizim hepsini tiksan kodese sabah ne verecen.. corba ko dese hesap et uc ogun cikan masrafi tabiki devletin dusunur afi tutarsin sallayip ipe cekersin sonra sizlar vicdan azap cekersin simdi serin serin cacik zamani yarin alamazsin artis zam ani anilarda kaldi badem langalar kuyudan su ceker o palangalar organik tarimdi sebzen yetisir hormondan cektigin artik yetisir yetisin kocasi damla sulama ile birgun sula.. birgun sulama muhtesem lezzetli hiyar aliyor ama domuz girip hep yaraliyor ucundan isirip kalani birak "hinzir musibet tek gozumden irak olsun".. der.. beklemez top tufek alip ancak sabun cikar bir iki kalip kahvede oturur " sifir faizle kredi verilsin " .. bin defa izle ayni filim oynar.. terecin asla cinasla bulanmaz.. tere cinasla..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |