Gençliğinde müzik öğrenen, felsefeyi daha iyi anlar. -Platon |
|
||||||||||
|
sari sacinin lulesi eger farki yok kopekten cekilmez askin cilesi kisalip omru hedersin hergun tasa gam kedersin gozlerin acik gidersin cekilmez askin cilesi atletin renk gri ise dalavere piri ise uyurgezer biri ise cekilmez askin cilesi bitmez dirdirdan bikilir goz belertip kas yikilir ter basar canin slkilir cekilmez askin cilesi az sehla yan bakar hakka kulak kepce burun hokka agirlik tam yuzkirk okka cekilmez askin cilesi yeme bogaza cakilir yesende basa kakilir aglanip agit yakilir cekilmez askin cilesi hafif bozuk aksanisa yasi geckin doksanisa akildan az noksanisa cekilmez askin cilesi yanina al bicak caki cunku ister altin taki olmayinca sarap raki cekilmez askin cilesi vela havle okuyorsa adam gunaha sokuyorsa agzi pis pis kokuyorsa cekilmez askin cilesi yuzune bir bakmiyormu esin seni takmiyormu hic sifonu cekmiyormu cekilmez askin cilesi patlatip goz morluyorsa bosanmaya zorluyorsa geceleri horluyorsa cekilmez askin cilesi konussun tukruk sacilir darp sebeb yara acilir durulmaz evden kacilir cekilmez askin cilesi disinde erken dokulme belinde baslar bukulme uzak dur sakin sokulma cekilmez askin cilesi isabet olur bosanmak hayat istiyor yasanmak dogrusu silah kusanmak cekilmez askin cilesi..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |