Sevginin ölçüsü ölçüsüz sevmektir. -Spinoza |
|
||||||||||
|
2010 yılında yapılan Anayasa değişikliği ile, asker kişile adli yargı kapsamına alınmıştır. Ayrıntıya şimdilik gerek olmadığını düşünüyorum... Özellikle, Balyoz, askeri casusluk ve benzer adlarda yapılan soruşturmalarda, askerlerin yargılanması , tutuklanması ve tasfiye edilebilmesi için, bir yöntem olarak düşünülebilir. Bu aslında, yargı kimliğine bürünmüş bir operasyondur. Bunca kişinin, askeri mahkemece tutuklanması, polis ve savcılığın yaptığı, basın destekli, siyaset destekli, bilgi kirliliğine bu denli itibar edilmesi mümkün değildi. Gerçekten, askeri casusluk, darbe girişimi vb. suçlamalar konusunda, askeri savcılık ve mahkemelerin hassas davranacağı, savunmaları da, gereği gibi değerlendireceği ve olayın niteliği gereği, yargılamayı hızlı sonuçlandıracağı açıktır. Uygulanan bir taktik ise, bu taktik kime aittir... Bizim askerlere , bizim kurmaylara ait olmadığı açık... Perdenin arkasında, darbelerin arkasındaki gücü, yabancı gizli servisleri aramak doğru olabilir. Geçmiş askeri darbelerin faturası, kontrgerilla operasyonlarının faturası askere yüklenerek, asıl faillere gizlenme ortamı sağlanmaktadır .Çayın taşı ile çayın kuşu vurulmakta, saldırıya uğrayan kişi ve kurumlara tüm faturalar ödetilmektedir. Üstüne bilgi kirliliği cilası sürülerek, perde arkası özenle gizlenmektedir. 2010 yılında Anayasa değişikliği yapıldı.... Ciddi ciddi çalışıldı ve halk oylamasına sunuldu... Şimdilerde ise, yeni anayasa çalışması diye yoğun bir çalışma var... Madem yeni anayasa düşünüldü, kısmi değişiklik neden yapıldı.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahmet Odabaş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |