Bir gün karşıma biri çıkacak ve bana: "Herşey olması gerektiği gibi olmaktadır, efendim" diyecektir. -A. Ağaoğlu, Yazsonu |
|
||||||||||
|
az şey mi gasp olup senden çalınsa bak yarın yamyama kalırsa meydan dayanmaz kulağın tamtam çalınsa hürriyet kiymeti bilir düşünce zindanda yaşanmaz hayal düşünce düşünmez kaçmak "ah vatanım" derde ko kafese çiçek gülleri derde "derdinin dermanı ara" der dini aramaz içine atar derdini inim inim inler yazık ağlarda azık verme yine ökse ağlar da ağlar! bir parça yem uğruna çile bugün bülbül yarın çulluğa çile yemez ise ağ da o yemi bil aç düşecek soğukta yorgun ve bilaç ilacın var ise başa sürmeli marifet yaşamak yaşam sürmeli her merhem kar etmez sancı ağrıya bir ot için varma Karsa Ağrıya ağırına gider sövmesin biri cami de çalınır gör mesin biri aksatma sakın ha kaza namazı birde aday etme kazanamazı kazana mazı ko kaynat ver mala duvarları sıva harca vur mala kalma hiç başbaşa ağrıyan belle tarla da çapa yap bahçeyi belle belle bir marifet erdem fazilet eğer ki derdin var hedef az ilet edebi üslup hak tez vermen dille iç döküp kalma hiç el de mendille ille tırmanmalı hayat yokuşu sanma azat etme zor şey o kuşu oku şu cinaslı tür de eserin sayesi üşüme yel esse serin serin yere döşek hürmet o şekil üçe tuz alınır fakat beşe kil eşek ölür ise semeri kalır insan dal diker muz dut erik alır ..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |