İnsan melek olsaydı dünya cennet olurdu. -Tevfik Fikret |
|
||||||||||
|
dümenden salarsın eyvahı ahı mebbus olmasını bile başarır şair olamazsın züppeler şahı mukadderat fikri içte yeşere şair kapı açar hayır ve şere belki önder olur kimi beşere şair olamazsın züppeler şahı şairi sanma sen çıkara bakan siyasete girip laf sözü çakan olursun başvezir ve hatta hakan şair olamazsın züppeler şahı varmıdır şu halkın ekmeği aşı git soruştur okşa bir öksüz başı olursun has elmas mücevher taşı şair olamazsın züppeler şahı manita varsa da gönül de yaşar ara da vatan der bir insan çoşar boşanmış at misal beyhude koşar şair olamazsın züppeler şahı kıta sahanlığı düşmüş beş mile hiç yurda ağladın gözün yaş mı la? olursun vişne dut kiraz muşmula şair olamazsın züppeler şahı şair noksan arar yurdu dolaşır anın da oraya hizmet ulaşır seninse eline yüze bulaşır şair olamazsın züppeler şahı şairin varlığı ılıtır kışı milletin bağrına guneş ol ışı cümlelerle akıl ve mantık dışı şair olamazsın züppeler şahı fitne nifak ile karışır pazar insan bir çıkıpta etmeyin yazar ülke bütünlüğü değmişse nazar şair olamazsın züppeler şahı şair benzemez hiç tahta kalasa derviş sabrı gezer elinde asa her şey olabilir lakin hülasa şair olamazsın züppeler şahı..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |