Dünyayı isteyen bilime sarılsın, ahireti isteyen bilime sarılsın; hem dünyayı hem ahireti isteyen yine bilime sarılsın" -Hz. Muhammed |
|
||||||||||
|
çok millet işin sır takip izdedir oku her dizede gözün yaşarır şiirin güzeli hası bizdedir şiir karşı durur kabir eşere ki insan içinde ümit yeşere mutlak o bir şeyler verir beşere şiirin güzeli hası bizdedir olsada cümle dert bu halkı üzen şair var şiiri bal gibi süzen toplumda sağlar O asayiş düzen şiirin güzeli hası bizdedir şair alta serer halı kilimi eline uzatır karpuz dilimi en hakiki mürşit bilir ilimi şiirin güzeli hası bizdedir şiir hoş değilse ortam karışır gerçek şair " Kes! " der herkes barışır moderndir çağ ile sidik yarışır şiirin güzeli hası bizdedir aba geçir sırta giy başa fesi şiir gezdirir Sart Ağva Efesi bronşu temizler açar nefesi şiirin güzeli hası bizdedir okura adeta derce " dingiliz " aşıktır değilken yaşca dengi Liz ne anlar şiirden acep İngiliz şiirin güzeli hası bizdedir başında beladır gözü elanda daha hoş yazı var senin helanda kahrolsun Avrupa Yenizelanda şiirin güzeli hası bizdedir objektif bakarsan tarafsız yansız var olurdu aruz Arap İransız ne anlar nazımdan Alman Fransız şiirin güzeli hası bizdedir bu yazı işleri gelmez şakaya şiir şiir değil adeta kaya Molla Kasım olsa çekmez sigaya şiirin güzeli hası bizdedir bizde şairlikte en ham çiğ eri iyi kötü dağlar yakar ciğeri vermez o lezzeti başka diğeri şiirin güzeli hası bizdedir İtalyan haftada sadece pazar Amerika gibi saçmalık yazar Portekize atma boş yere nazar şiirin güzeli hası bizdedir Avusturalya tür ada frengi yazsa da ne tadı olur ne rengi özenle üç köşe teşkil nirengi şiirin güzeli hası bizdedir şiir de yel olup sağlam ve berk es el üstün de tutup öpmeli herkes az çok döktürse de Azeri Çerkes şiirin güzeli hası bizdedir elma sanır onu her kim ısıra tadından yenmiyor hele şu sıra varma şiir diye Libya Mısıra şiirin güzeli hası bizdedir Asyalı yazarken önüne ko muz Japon Çin kalem ver çıkarır omuz asla beceremez Rus denen domuz şiirin güzeli hası bizdedir seni cehennemlik gönül hırsızı beni şair ettin ah gavur kızı beş on kıta ile kesemem hızı şiirin güzeli hası bizdedir..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |