Her insanda insanlığın tüm durumları vardır. -Montaigne |
|
||||||||||
|
artırır da artırır bilgi ise saygıyı artırır da artırır rızka vesile hareket helal kazancı erek et o alın teri bereket artırır da artırır oynama dilsiz samudu çıkar boyundan hamudu çünkü kurtuluş umudu artırır da artırır eyleyerek ömrü heder seni tutsak esir eder azaltmayıp içki keder artırır da artırır süt iç en az iki litre ama ziyan etme katre kısmeti sadaka fitre artırır da artırır durur fırça tür aleti elle yıkar tuvaleti her hurafe cehaleti artırır da artırır bu göyneği kim dikti dar tek tip olması manidar korumayı her iktidar artırır da artırır kontrol altı al nefisi azalır verem tifusu çok çocuk dahi nüfusu artırır da artırır değer eksi değil artı olması elin de tartı masrafı kredi kartı artırır da artırır hazır al katip setresi üçü geçiyor metresi düşünmek ise stresi artırır da artırır beş yapar çıkarsa öven gitmez üçe dana düven arkadaş ortamı güven artırır da artırır kimi gider her adrese kimi sevgili metrese ihtiyaç mektep medrese artırır da artırır dikerek ahırı damı bağla en az on adamı bu tür işler istihdamı artırır da artırır bol bol tüket karbon hidrat zayıf düşmez insan fitrat gübre saç verimi nitrat artırır da artırır ciddiyet şart er dişi de yemez bıçağı şişi de çok su idrarı kişi de artırır da artırır tasvir işin en çetini aruzla süsle metini vezin şiir kudretini artırır da artırır kabul etmez hataları altı da kor ataları acemiler kıtaları artırır da artırır..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |