Bilgi sakalla ölçülmez. -Moliere |
|
||||||||||
|
mahalle sakini bilmez modayı İsmetpaşa o taş işe yarıyor altına sandalye çekte ko dayı orjinal eşyalar çok pahalılar gasteden perdeler karton halılar bulaşık süngeri para israfı çorapla sileriz çünkü pis rafı ufak aksaklığı canı sıkmasın çok şükür yeter ki Gökçek yıkmasın hela da su akmaz ev de her bela misafir olsa der " sanki Kerbela" melanet yapı da çok çürük kapı hırsız az itmesin yutarsın hapı en fazla yüklenir piknik tüpünü bulacak değil ya altın küpünü usulen daldırsa bile levyeler çimentosu zayıf kalkar evyeler salar gıcırtılar zemin döşeme hırsız sen olup gel korkup işeme emanet duruyor üstün de tavan sadece bacadan geliyor havan pencere teneke ile çakılı caponun değil bu Türk'ün akılı olmasın üstün de şu sarı ışık zindan mı ev mi bu zihnin karışık eşikten korkarak kedi bakıyor fırça yer ceryanı kim çok yakıyor akıyor yağmurda damlıyor çatı sabretmek nezdim de evliya katı kurtuluş ümidi belki de yaza şimdilik benzemez bu baht beyaza bazen su kovandır bazen leğenin şu teneke her iş başı eğenin ters çevir geç otur masa yan aşır açık ağzı ile çöpleri taşır dışarda şen şakrak sokağın içi çıkayım de taşlar mahalle piçi seçilmez duvarlar isten karadan garipler hamisi sensin yaradan fani dünya da tek olsun mekanın her gün aşını ye tere rokanın tıkanır boğaza yenen lokmalar bilhassa kenef yan çok pis kokmalar dalar diken olup başını yastık ilk fırsat ev eli kurana bastık isterse ebatı bir mezar kadar hadi be olamaz bundan daha dar..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |