"Yumuşak olma ezilirsin, sert olma kırılırsın." -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
başlıkla yazılır aşkın şiiri ayağın altları çakıllar iri taşlıkla yazılır aşkın şiiri vefalı olsa yar durur sözün de çiğ sütü var zaar insan özün de garibin eksilmez asla gözün de yaşlıkla yazılır aşkın şiiri felek kesincesi ayağı yerden görünmez alın ve yüzlerin terden bir bayram sabahı kalkarak erden kuşlukla yazılır aşkın şiiri kurutup ilaçla karşı sazlığı bol sinek sebebi nüfus azlığı üstümüz urba bab bahar yazlığı kışlıkla yazılır aşkın şiiri kendine dert etmez tuzu kurun da kimi yok evin de dünya turun da gözün de az morluk ile burun da şişlikle yazılır aşkın şiiri kıvırır burnunu edip nazı da ve fakat bulamaz sonra azı da bazı bir ellilik alıp bazı da beşlikle yazılır aşkın şiiri ne yazık bekarsın fani dünya dar şu hatun acaba ömrünü adar refakat et sokak başına kadar eşlikle yazılır aşkın şiiri bizimi bulur be yarin yamanı iyisi git öldür sapla kamanı bulma şart biraz da vakit zamanı boşlukla yazılır aşkın şiiri sevgili pilavsam salla kaşığı fazla naz öldürür zaten aşığı hafif aydınlatıp mumun ışığı loşlukla yazılır aşkın şiiri nerdesin sevgili gözüm doluyor sulama bir çiçek bile soluyor sen yoksun içerim bir hoş oluyor hoşlukla yazılır aşkın şiiri..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |