..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Hayranlığı o dereceye vardı ki; yere düştü ve kendinden geçti." -Fuzuli (Leyla ile Mecnun)
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Y. Aynur Öztürk




7 Eylül 2014
Son Gidiş  
Y. Aynur Öztürk
Her gelişin mutluluktu. Seni ağırlarken, yüreğimin sözünü geçiremiyordum. Yalnızlığımla penceremden bakarken seni düşünüyordum. İyi ki geldin diyordum. Oysa her gelişin, alaysı gizlerinle doluydu. Aldatışların saklıydı ruhunda. Bakıyordum ve gülümsüyordum her seferinde. Mantığımın yüreğime dur dediği gecede, yüreğim sildi seni. İstem dışı gerçekleşti zannettiğim zamanlardı. Oysa bir kandırıştı, bedenindeki kadın tenlerinin kokusu. Şimdi, bedenimden seni uğurlarken, son noktayı koymuş olduğumu anlıyorum. Son olmalıydı. Evet, bu bir sondu. Son gidişin, dönüşü olmayan bir bekleyişiydi şimdi.


:ADBB:
Unuttum sayesinde, kayıp bir gülüşün kayboluşunu. İçinden tut şimdi dileklerini, ardından baka kalır yaralı seslenişin. Arınır ruhum gidişinle bil ki, kaybedersin aynasını gizemlerinin. Aşkını arıyor eski zaman dönüşümün de, gözlerimde hala hayalin. Ellerime düğümlenen yaşamadığım bir mevsimdi saçların. İçtiğim kahvemin düşlerindedir. Bir damla öykü yaşama isteğim. İşte, ayrılığın adı sevgi: İmdat dediğinde yetişir dost dediği. Unuttun mu? Gül dediğinde bıraktığın mevsimi. İçim o kadar acımıyor şimdi. Geçen yıllar bile zamana dur diyebildi.

Önemli değil ki senin gidişlerin. Yıllar alıştı ben alışamam dediğin günlerin sadece vefalı. Gecelerin emir taşıyan resimleri, gülümseyen bir kadının penceresinde görünür. Adını koyamadığım yalnızlığım çağırır beni yanına şimdi. Yalnız bir kadın, içinde istekler çelişiyor, gözlerinin ışıltısı değişiyordu. Bu muydu kaderi? Resimler miydi gizemli?

Sokak lambasının ışığında tanıştı sonsuzlukla bakışları. Dalıp gitti adamın sesine şimdi. Ne olacaktı? O gitti! Koyamadı yerine hiç bekleyemediği sevgiyi. Biraz daha ışık istedi, son vedasının ayrılmaz ikileminde bir kıvılcım ateşlendi. Okumuyorum gidişinde yalnızlığı bak bu sefer. Bıraktığın yerde bırakıyorum seni. Başlayan ayrılığın yağmuru sildi bendeki seni, bir mesaj sende ayrılığın gölgesi. Zamana vermiştim seni şimdi, bir hiç gibi.

Sonsuzluğa bıraktığım olamayan doğruluğun söylenmeyen bilgisi, izliyor olacak sessizliği. Bozulan bir antlaşmaydı. İbaresi, şiir kelimeli cümleler de gizli. Kaçamak dövüşüyor dünya, dönüyor ekseni kendisi. Biraz soğuk değil dondurucu soğuktu elleri.

Gelecek dönem ki, belirir mutluluk kahkahalarına saklanan hüznün davetiyesi. Biliyorduk; her ayrılış bir oyun gibi. Bir sigara versene be arkadaş! .. Gelecek zamanda ayrılık kiminle dövüşecek belli gibi. Bunun yanıtı bitmeyen vedalarda mı gizli? Kelimeler çalıyorum anlatıyorum içimdeki kayıp düşlerimi. Ruhunu aldığın her anda öldürüyorsun birini. Unuttun galiba. Ölüler nasıl anlasın ki seni?

               



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Masumiyetin Sırları
Kuralsız Yaşamın Sınır Tanımaz Geleceğine
Yalın Hali
Bir An Der Geçerim
Şaşmaz Bir Yargının Kader Çizgisinde
Dekorsuz Aşk
İkili Dargınlık da Aşk
Meraklı Duvar
Bir Sebep Yaratılıyor Sorguladığımız Hayatımızda
Hayat Bekle; Geliyorum Yeni Sevgilere!

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Beyaz Bir Sayfa
Benden; İçeri Buyur, Ben
Cengiz Nakliyat
Yorgun İnsan Konuşmaları

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Aşk Mevsimi [Şiir]
Olmuyor İşte [Şiir]
Adam Gibi Adam: Benim Babam! [Şiir]
Son Noktada [Şiir]
İstanbul [Şiir]
Adam Sende [Şiir]
Kristal Yürek [Şiir]
Şimdi Gidiyorum [Şiir]
Nisanın Gizlisi [Şiir]
Ben Giderken [Şiir]


Y. Aynur Öztürk kimdir?

Beni benden iyi anlatan dostlarımdır diyerek topu bana (Didem Duruöz) atan can dostumu sizlere tanıtmak isterim. Bendeki Sen: Sevecen tavrıyla dobracı olan, hayatı gülümseyerek karşılayan, sanat aşığı, ebru teknesinde kendinden geçen, eski osmanlı evlerinin resimlerini çekerek minyatürize ederek hayata döndüren, içinde adeta kendini yaşayan, çiçek dostu, çocuklarla çocuk büyüklerle büyük olmayı bilen yaramaz bir kadındır. :)

Etkilendiği Yazarlar:
Severek takip ettiğim yazarlardan bazıları: Elif Şafak, Aret Vartanyan, Doğan Cüceloğlu, Marlo Morgan, Arthur Schopenhauer, Yaşar Kemal, Nazım Hikmet Ran, Robin Sharma


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Y. Aynur Öztürk, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.