Doğaüstü henüz anlayamadığımız doğal şeylerin adı. -Elbert Hubbard |
|
||||||||||
|
olsa duyulmaz mı şöhret ün sanı rastlayım medeni çağdaş muassır sarılıp öpesim gelir insanı görmeyim gözümü kaplıyor sisler erdem tür nakışla şahsını süsler içerde ateşli duygusu hisler sarılıp öpesim gelir insanı ayrimcılık etmem katiyen usta nezdim de eşittir Almanı Rusta birini görmeyim Balgat Ulusta sarılıp öpesim gelir insanı dost olursan alnın geçilmez aktan kirlemez aş yemiş ise çanaktan bir makas alarak şöyle yanaktan sarılıp öpesim gelir insanı serme gölgesine güne dane ser incindiğin dalı kökünden keser adamlık vasfından bulunsun eser sarılıp öpesim gelir insanı benim ile ağlar duysa yasımı hiç nsan insanın olmaz hasımı dört mevsim her ay da ekim kasımı sarılıp öpesim gelir insanı barın vestiyere şapkayı asıp kibirle yürümez kendini kasıp hep kalbim çarparak bağrıma basıp sarılıp öpesim gelir insanı kafası taşımaz asla kabile öldürmez kin duyup birgün Habile henüz vakit bayram olmasa bile sarılıp öpesim gelir insanı öder vergisini uyar rüsuma görmeden suçludur demez masuma tebrik etme fikri düşer usuma sarılıp öpesim gelir insanı insan suretin de çoğu ekseri çırpıyor yumurta alıp mikseri atlarım üstüne koşarak seri sarılıp öpesim gelir insanı..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |