"Bir kitabın kaderi okuyanın zekasına bağlıdır." -Latin Atasözü |
|
||||||||||
|
Dedim ki kendi kendime; Herşey aynıyken farklı hissetmek benim elimde.. Mesela yalnızken evde pineklemek yerine, Alışveriş yap keyfince.. Sonra bir sokak kadar yakınız ama uzağız demek yerine, Git şehrin öteki ucuna, yakın olma.. Barış yeniden on yılını geçirdiğin şehirle, Tepede bir yer seç kendine Daha önce hiç gitmediğin.. Aç müziğini, hisset hafif serinliğini rüzgarın.. Şükret sahip olduklarına ve olacaklarına.. Boşver düşünme senin yerine onunla geçirdiği saatleri.. Arabanın sağ koltuğunda olup, çıkacağın bir seyahati hayal etme onunla, Bırak sağ koltuk başkasının olsun, boşver, düşünme! Düşünme işte! Düşünme! Düşünme! Sol koltukta olup, sür karanlıkta ışıklara doğru özgürce.. Ağustos tatilini hayal et, Tek başına Paris sokaklarında dondurma yediğini düşün mesela, Amsterdamda yasakları del, Tanımadığın yüzlerce insanı fotoğrafını çekmeleri için durdur , Çekeceğin binlerce güzel fotoğrafın heyecanını duy.. Boşver salonda beraber film izledikleri köşe koltuğu, Boşver işte.. İlla ki düşüneceksen, mesleğini düşün, Ne değerli olduğunu.. Hayatımızın büyük kısmı uyku ve işimizle geçiyorken.. İşini severek yaptığın için ne kadar şanslı olduğunu düşün! Ve iş konusunda arkandaki büyük destekler için, bir kez daha şükret.. Yapacağın çalışmaları düşün, yarınki laboratuar hayvanlarını düşün mesela, Ya da biyoistatistik öğrenmeyi hedeflemiştin yabancı dilinle beraber, Kendini geliştirmeye odaklan işte. Kendine kattıklarınla varolacaksın her zaman, biliyorsun.. Tavşanlar, ratlar, fare ve kobaylardan sonra Sıranın domuzlara gelmesinin heyecanını hisset.. Güzel bir duş sonrası, Geç tv karşısına o en sevdiğin köşe koltuğun ve plazmanla, Uyuyakal tek başınalığın hafifliğiyle.. Bir gün nasılsa olacak.. Bir gün olacak ve bir daha yalnız olmayacaksın nasılsa.. Boşver tadını çıkar heranın, fütursuzca..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © şirin aydın, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |