..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Her şey ancak sevgiyle satın alınabilmelidir. -Andre Gide
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Fantastik > selim çok




3 Aralık 2016
Tuhaflıklar Yedilisi  
selim çok
doğru lafa turp sıkmayınız.başınızı önünüze eğmeyiniz.


:AEGC:
1)BEN YAZDIM
Size ne diyorsam doğrudur.doğru lafa turp sıkmayınız.başınızı önünüze eğmeyiniz.çaktırmadan gülmeye çalışmayınız.sabah uyandığımda leyla yanımdaydı.şoktaydım.ona sarılmayı dahi düşünemedim.kalkıp gidiverdi bir süre sonra.agzimı bile açamadım.leyla’nın fransadayken öldüğünü...
Lütfen gülmeyiniz...

2)BEN ÇİZDİM
Dışarıda soğuk vardı.elimle bir gölge çizdim.camın arkasındaydım.cam beni hiç sevmezdi.mesuliyet kabul etmezdim.buğuya elimle çizdiğim gölge bana saldırdı.korktum.camın korktuğunu sanmıyorum.titremedi bile.
Gölgenin başka bir yerden gelip ikinci saldırısını yapması kısa sürdü.boğuştum onunla.yenilebilirdim.onun için ışıkları yakıp kendi gölgemden yardım istedim.zor bela yetişmiştim ışığa.sonrasını boşverin.
Gölgeyi çizdiğime elbette pişmanım.daha dikkatli şeylerle vakit öldürmeli idim.

3)BEN OKUDUM
Kalın ve eski bir kitaba daldım seni umursamadan.beni umursaman umurumda değildi.kitap,sevgilisi tarafından öldürülmek istenen adamın dramını yansıtıyordu.iyi bir yansıtıcıydı.
Sıcaktın dün gece.bugün ise soğuksun.benim iyice dalmamı sağlıyorsun kitaba,böyle yaparak.tekrar,umurumdamısınız sayın sevgilim?
Kitaptaki dramı düşünüyorum.adam terkedemiyor sevdiğini.sevgilimin bebi öldürmek isteyebileceği aklıma geliyor.gürültünle irkiliyorum bir an.arkamı dödüğümde elindeki makası görüyorum.çok yakınsın bana.savunmaya geçiyorum.
“ne oluyor” diyorsun.

4) BEN GÖRDÜM
Dünyanın çizgi çizgi olmadığını ben gördüm.reklamlardaki aptal kızdan daha iyi gördüm.üzerime yürüyen,gözleri dehşetle bakan,kafası bulanık bir katili,umursamaksızın üzerime su sıçratan şoförü,türbanlı ve herkezle sevişen bir kızı,senin keskin dilini,palavralarla yaşayan grup,örgüt,ülke reislerini gördüm.
Gördüm oğlu gördüm.iddialı değilim ama bu konuda senle kapışabilirim.

5)BEN SEÇTİM
Seni seçmiş oluşum seçenek olarak kabul edilebilir mi? Seçimler nereye kadar götürür bizleri.seçkin olmak nasıl birşeydir? Bilemem.seçmek fiili aklımı karıştırıyor.seçtim,seçtin,seçmiş,seçeceğiz,seçeceksin,seçmişler.
Seni rüyamda gördüm.yüzünü nasıl oluşturduğunu bilmiyorum.filmlerdeki aktrislerin gözlerini,saçlarını,dudaklarını,boylarını birleştirerek olabilir.seni seçmiştim.kesin kararım buydu.
Sabah pencereyi açtığımda önce güneşi sonra seni gördüm.gerçektin.saşkın gözlerime görünen bir gerçek.hemen dışarı çıkıp peşine düştüm!
Reddedildim!..
Seçkin olmak nasıl birşeydir? Bilemem..

6)BEN KOŞTUM
Yağmur hızlıydı.deliler gibi koştuğumu hatırlıyorum.su çukurlarına girp giri duruyordum.ayaklarım nemlenmişti.peşimden kara bir köpeğin geldiğini aklımdan çıkarmaya çalışmıştım o anda.
Bir yükseğe tırmandım can havliyle.sonra o kara köpeği göremedim.belki peşimi bırakmıştı.
Yukarıdakinin iyi bir tahmin olduğu söylenemez.çünkü eve döndüğümde köpek kapının önünde beni bekliyordu.
Ben yine koştum.delicesine...

7) BEN UÇTUM
Saat gece onikiye doğru kanatlandığımı hatırlıyorum.aniden yükseldim.ilk başta çok korkmuştum bu durumdan.sonra sakinleştim.bütün şehri gezdim.
Sonradan korku yine beni sardı.hep havada mı kalacaktım? Razı olabilirmiydim ben buna? Güzel şeyler bile sonsuza kadar iyi değildir diye düşünüyordum.şimdi yere inmek istiyordum.
Hızla yere düşmeye başladım.gözlerimle düşeceğim beton zemini daha iyi görüyordum.ter içinde uyanana kadar.yere düşmüştüm işte.
Saat gecenin biriydi...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın fantastik kümesinde bulunan diğer yazıları...
Zaman Ağladığında
Bekareti Bozulmuş Kahkahalar Orkestrası
Kanatlardan Sonraki İpek Kuşağı
Blackened
Plaza

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Serbest Metinlerde İntihar Düşleri...
Gözlerim Sevdiğinde O Ağlıyordu
Dark 6. 11
Masada Pislik Var!
Dirahşan
Bir Alkoliğin Hipomanik Notları
Peygamber Devesi Yönelim Kuşağı
Deep 5. 10
Aşkın
Harabad


selim çok kimdir?

sadece özgürlük.

Etkilendiği Yazarlar:
sürrealizm


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © selim çok, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.