..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"...öyküyü yazan bilge, beşinci ya da altıncı göbekten kral torunu olduğumu ortaya çıkaracak şekilde belirleyebilir soyumu." -Cervantes, Don Quijote
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > İronik > selim çok




3 Aralık 2016
Hamiline Yazılı Çek Olmuş Şu Papağan Dünya  
selim çok
ama realist listeler ortadaydı.soygunların kokusu çeşitli çaptaki sifonlarla giderilemediği için ruhlarımız göçük altında kalmıştı.


:ADIE:
Para sen yüzyıllardan beri alışılagelememiş bir aksiliksin.iğne gibi sivri,balon gibi şişkin bir aygıtsın.düşlerimize yaptığın çişin kokusunu uzay deterjanları bile çıkartamıyor.para! senin paradoksun ne? İğreti aktörler doğlgazla ısınan bir rüyayı oynadılar.yolda bir katil vardı.sevimli aile üşümüştü.hala çiş kokuyorduk.yıkanıyorduk.dünya herhangi bir cenkler kuşağını yaşamayı sürdürüyordu.fırtına yüklü korkuluklar arasında gizlenmiş yeşil kağıtların yağlı ve sivri silahları bizi “çiz” yapmıştı.batakta “king” vardı.haindi!.tam onüç el almıştı gözlerimizn yaşına bakmadan.o yaşlar bir göle dönmüştü.içimizdeki parça parça kor ateşler hemen sönmüştü.işte herşey yerli yerine uzanmıştı.aydedednin önünde el öpme kuruğuna girmiştik.”ah dayım ah!” sana ben ne demiştim”hit olmuşuz realist listelerde.” dayım hemen namaza durmuştu.kalpten gittiğini çok sonraları duydum.dayım belkide “çiz” yapılmaya razı olmamıştı.söylentiler çoktu.ama realist listeler ortadaydı.soygunların kokusu çeşitli çaptaki sifonlarla giderilemediği için ruhlarımız göçük altında kalmıştı.bir avuş bürokrat ortaya çıkıp para sayıyordu.teplerine helikopter düşecek bir günün farkında olmayacaklardı çoğunluğumuz gibi...

Para! Farkında olmayacağız.para! sen kimdin? Siz kimdiniz ve buraraya neden göçetmiştiniz? Sizi freudçu psikanalize sokmak isteyişimizi anlamalısınız.üzerime çiş etseniz bilekatlanabilirim size.ilkin bakalım oyunun gidişatına.iğreti aktörler aksatmıyorlar rollerini.yoldaki katil sevimli aileyi öldürüyor.adam bağırıyor “kızım erkeğini sevmelisin.ellerini tutmalı anlamasını sağlamalısın.” Para,görüyormusun izlerini? Dünya damlalar kuşağını yaşatıyor bize.rüzgar ekip fırtına biçmiş borsa hayaletleri ateş parçalrı saçıyor.para! kendini tanı! Tanım şu:sen bir televizyonun düğmesine bağlanmış şişkin bir sineksin.aklın yok!ve inanılmaz,ben seni tedaviye çalışıyorum.sıçmadığın,işemediğin bir yer var mı?var olmalı var olmalıyız!yoksa!.... hayalin bittiği yerde sen varsın para! Perdenin arkasında sen.yastığın içinde sen.mantığın içinde,donun içinde,ıslak klitoriste,sert peniste sen.şişiyorsun durmadan,ağrıyorsun bıkmadan.”çiz” diyorsun.yeşilliklere buluyorsun bizi.ekolojinin amına koyuyorsun.nasıl yeşillik bu? Üzerinde eşek ve bina resimleri,ortasında bir şerit.senin zihniyetinmiş.evet,oyun bitti alkışlıyoruz.böyle devam edelim.oğuştur şeritini ayağa kalksın.biz ruhumuzu döndük çoktan.

Yoksa!..



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İronik kümesinde bulunan diğer yazıları...
Aşkın
Duygu Dökümanı
Maçakızı
Kedi Gözü
Yak Bir Puro!
Makineye Hoşgeldin
Baldır Ezmesi ve Sığır Dinamosu

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Serbest Metinlerde İntihar Düşleri...
Gözlerim Sevdiğinde O Ağlıyordu
Zaman Ağladığında
Dark 6. 11
Masada Pislik Var!
Dirahşan
Bir Alkoliğin Hipomanik Notları
Peygamber Devesi Yönelim Kuşağı
Deep 5. 10
Bekareti Bozulmuş Kahkahalar Orkestrası


selim çok kimdir?

sadece özgürlük.

Etkilendiği Yazarlar:
sürrealizm


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © selim çok, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.