Aşk eski bir masaldır ama her zaman yepyenidir. -Heine |
|
||||||||||
|
Sizi, Anadolu’nun henüz keşfedilmemiş bir yöresine, aşk ve doğurganlık tanrıçası Anaitis’in yurduna çağırıyoruz. Sınırsız bir özgürlüğün tadına varabilmek, tarihle doğanın içiçeliğini ruhunuzda doyasıya duyabilmeniz için çok farklı bir seçeneği, Ödemiş Bozdağ’da yaşamanızı öneriyoruz. Eğer bu maceraya hazırsanız, Ephesos antik limanında kadırganızdan güvenle karaya inip, güleryüzlü rehberlerimizle kekik, adaçayı, incir ve zeytinin vatanına yolculuğa çıkabilirsiniz. Bu yolculukta ben de sizinle birlikte olacağız. Güzel rakkaseler sizi Hypaipa’da henüz karşılayamasalar da üzülmeyin, Pyrgion’da Çakırağa’nın iki güzel hanımından acı bir Türk kahvesi içebilirsiniz. Yorgunluk kahvelerinin ardından, size “Aaaaaa!”dedirtecek bir tepeden muhteşem manzarasıyla Gölcük size “Merhaba!” diyecek. Dilerseniz burada, kan kırmızı bir çayla uzaklardan size göz kırpan Tmolos için enerji toplayabilirsiniz. Zirveye giden her adımda yükselen bir heyecan dalgası damarlarınızda dolaşırken, bir anda uçsuz bucaksız bir kar yaylağında buluverirsiniz kendinizi. Ve akşamın sisiyle, Sivri’nin amansız üfürüşü teninizi ürpertirken, sabahın ipini zor çekersiniz. Sivri’nin gizli koyaklarında Anatanrıça’nın sarayından yükselen ninni sesleriyle alaşafağa gizemli bir yolculuğun izlerini sürersiniz. Geleneksel konukseverliğimizle bir masal aleminin sıcaklığını yaşarken, yaşamınızda yepyeni dostlukların kardelenler gibi açtığını hissedersiniz. Pırıl pırıl bir güneş altında, siyah ve kırmızı pistlerimizde doyasıya kayak yapmanın zevkine varırsınız. Bozdağ, dağ ve özgürlük tutkunlarının yeni ve doğru adresidir. Bozdağ, farklı seçeneklerini, farkı görebilenlere sunmanın sabırsızlığı içindedir. Bozdağ, Anaitis’in gizemli tülünü aralamak isteyen aşıkların Ege otağıdır. Bozdağ, sizi zirveye, bulutlar arasında sıcak çay içmeye bekliyor! Not: Bu yazı Turizm İl Müdürlüğü için gönüllü olarak tarafımdan kaleme alınmıştır.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ömer akşahan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |