Egoistlerin en güzel yanı başkaları hakkında konuşmuyor olmaları. -Lucille S. Harper |
|
||||||||||
|
Büyülü nehirleri aştımda geldim. Parlak kanatlı meleklere selam olsun!.. Evrenin sahibine eğilirim sonsuz kere... Görmedim Dünya’da bereket böylesine. Uçsuz bucaksız göğün kenarındayım. Bilinmeyenin kucağındayım. Ne ruh bir artık, ne beden... Karıştım gücüyle gökler yarılırken Küçük meleklerle uçtum sen uyurken Ufak damlaları yağmurun notalardaydı. Sesin ise kulaklarımda Nasıl savaşabilirdim bu krallıkta? Şimdi ise burdayım. Sizin “cennet” dediğiniz yerdeyim. Kar beyaz değil burada Sahte ne de rüyalar Sessizlik var kapılarda Arplar perilerin ellerinde içerde Renklerin rengi değişik Boşlukta evler sıkışık Yer yokmuşçasına Çiçekler duvarlarda açıyorlar sırayla Ve Tanrı büyülü tozlar döküyor yağmurmuşcasına Yavaşca eğilip oturdum deniz kenarına Dalgaların isimlerini öğrendim her çarpışlarında kıyıya Hiç bir zaman hatırlamayacağımı bilsem de Dinledim onları içten içe Islattım saçlarımı soğuk ve tılsımlı suyla Bir parlak ışık gördüm sonra Rüya kentindeydim Zamansızlıkta ve gökyüzünün olmadığı yerde. Ürktüm görünce arzuların büyüklüklerinden Kaçamadım oysa ki kendi şehvetimin ısrarından Ordaydın beyaz elli meleklerin yanında Nefesini üfledikçe yıldızlar çıkıyordu dört bir yana. Ruhum uzandı yanına Yıldızların kaldı geriye ama sana dokununca. Kristelleşti gözyaşlarım boşlukta Dökülmelerini bekledim teker teker Uçtular yanına belki de birer birer Ne olur söyle bana,ben nerdeyim? Sende mi kayboldum? Yoksa kutsal maviliklerin içinde mi? Cevapsız kaldım tek başıma Üşüyorum usulca. Dudaklarımdan birkaç dua dökülüverdi Sonsuz Tanrı’m yoksa beni duyumuverdi? Neden bu buzulluk ruhumdaki? Adı olmayan dua bu mu ki?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © özge simsek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |