Öküzün rengini dışında, insanın rengini içinde ara. -Mevlânâ |
|
||||||||||
|
Serilince güneş gölgeli sokaklarıma Gözleri kamaştıran o donuk çıplaklıkla süzülür ‘Orda olsaydım’ demekten daha bir çarpık Tüm günlerin içine Üç adımlık kapılarımda tükenebilir Köprü üstü yürüyüşlerim Vazgeçiğ sayfayı çevirmeyi, Telefon numaralarını silmeyi keza; Oturup karşısına onu seyretmeyi. Demektense Bitirmeye yüz tutmuş tüm eskileri Yeniden kullanmaya başlayan biri gibi Olmalı, olmaya alıştıkça Her yenilgi öncesi gerginliği kadar otobüslere binip Düşünmeli. Bu yüzden mi rüyalarımı izleyen biri var?! Sürekli yanımda hissedip Sürekli buradaymış gibi bakıp Yanılıp anımsadığım. Oysa, her şeyin açık bir kitap gibi olduğu zamanlarda hiç değiliz. Olamayacak kadar biliyorken; hiçliğin gözlerimizdeki katlı gözyaşı parklarını Sığdırmaya çalışmak da işe yaramıyor ifadelerimizdeki derinlikte. Ve hep aynı kısır döngünde bitirmeye çalışmak günü, ‘onu’ Kurtarmak adına yaptığımız söylemlerin birer ayna arkası olma yolunda ilerliyor. Nedense karamsarlığın da iyi olduğu söylenir: Sonuca yaklaşmadan yapılacak tüm u dönüşleri için zaman yaratır, nedense Yağışlı ve soğuk havaların tüm isteği tatlı tatlı esen bir rüzgar olmayacağı gibi Her okuyan da bu şiirden bir şey anlamayacaktır belki. Ayrıcalıklı geçmiş zaman bilgilerine ulaşmak için bir sonraki satıra geçiniz: (burası bir sonraki satır) O koca boşluğun içindeki dolu kısımların altını çizerek devam edebilmelisiniz. Edemiyorsanız; Bu şiire devam etmeniz olası... Böylece erken uyanmakla ilgili, ya da Hayatın nasıllığıyla ilgili nasihatleri hala dinlediğinizi düşündürmeyecek bizlere, Ve tüm hobisiz insanların kaç tür fobileri olabileceği hakkında da bir fikir sahibi olmayacağız. Öyleyse, Boş sayfaların üstündeki bir takım sembolleri kullanarak Varlığımızı kaybettirmeye çalışmak boş bir eylemdir ve Bu kanıya nereden vardığımı sormazsanız, mutlu olabiliriz.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © özge simsek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |