İyi bir aşk mektubu yazmak için, neler yazacağını bilmeden oturman, kalktığında da ne yazdığını bilmemen gerekir. -Rouesseua |
|
||||||||||
|
Gidesi yok ki gelenin Var olup yok olmaya can atan Attıgi cani hice sayan bir solungac gibi insan... Kosedeki kopegin gozlerinden akmıs Su olmamis bir hatira Bitmeyen bir an gibi geriye kalan... Olmuyor, İnanmiyor zamanin sovalyeleri hayallerime Her adimda baska yol çikiyor bu kentin labirentlerinde Bir baska mektup avutuyor atan nabzini depremlerin. Toprak emiyor surgun edilmis gozyaslarini Bir avuca birakiyor geceyle beraber Uykuya ceviriyor yorgun bedenleri Sukutsuz bir ruyada renksizlesiyor dokunuslar Var gucuyle bakiyor bir kadin topladigi tum isikla Zifiri bir karanlikta Ruhlarimiza Eziliyor dogrular parca parca Yanlislarin ekseninde Yikiliyor zamanin mabetleri Seffaf bir bebegin avuclarinda Her cizgisinde eriyor gibi gercek Umursayarak agliyor huznun katmanlarinda Bilmeden soluyor zehirlerini dunyanin Bitiyor filmler, Karariyor gelecek olanin bilekleri Tıp oynanmis bir geceden miras kaliyor su satirlar Emekleyerek silkinince... Su oluyor aktigi yeri temizleyen Ten misali kabariyor kelimeler dizelerde Bir inilti Bir soluk ciglik Tirmaniyor besiklerin merdivenlerinde İnadina mi insan oluyor uyuyan bebek Oluruna mi susuyor buyuyen cocuk ??? kadere inanmissa buyutecler oya oya islenecek demektir iskeletinde kitaplarin zamirler saf yenilgiler yaşayip kayip uclarinda bucaksiz sahillerin Denemesiz, sürmesiz bir gelin olacakmis mevsim Su olmus kar, Toprak emmis Siir olmus zaman. Bitecekmis gibi gorunurmus her sey her zaman İnaninca masallarin perdelerine evvel zaman.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © özge simsek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |