..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Gene gel gel gel. / Ne olursan ol. / ... / Umutsuzluk kapısı değil bu kapı. / Nasılsan öyle gel. -Mevlânâ
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Gülmece (Mizah) > BİNNUR EDİSAN




10 Ağustos 2004
Evlilik.  
BİNNUR EDİSAN


:BIBI:
Evlilik

Yazmak boş vakti olanların işi değil işte! Deli gibi çalışmam gerek, masam yüzlerce dosya ile dolu, yapmam gereken çok iş var ama ben çalışmak yerine yazmak istiyorum. Yazmak yine yazmak yine ve yeniden yazmak. Bilgisayarın tüm belleğini yazarak doldurmak istiyorum. Deliyim beeeeeeeeeeen! Kahvem sigaram ve şekerim bilgisayar klavyem. Ne yazacağım bu kadar şevkle:Evliliği.
Hiç evlendim mi? Hayır. Evlenmek mi gerekiyor sanki evliliği anlatmak için.
Evlilik mevsimi...Evlenen evlenene...Yakın dostlarımdan dördü önümüzdeki iki hafta içinde evleniyor. Haberlerini aldığım eski sevgililerimden biri, iki ay önce evlendi, diğeri birkaç aya kadar evleniyor. Maşallaaaaaaaaaaaah!! Dostlarımın evliliğine seviniyorum ama ne yalan söyleyeyim şu eski sevgililerimin evlilik durumlarına bakış açım o kadar hümanistçe değil! Bu adamlar beni sevmişti ben de onları sevmiştim sanırım.Şu an evli olan düğününe bir hafta kala aramıştı beni.'Evleniyorum, son kez bir şey söyle' diye.Ne söyleyeyim abi ben sana! Gelin ata binmiş, atı alan Üsküdar'ı geçmiş filan falan..Ben ne diyeyim sana! 'Mutluluklar........!' Al işte, kendi adıma sevinerek kocaman bir mutluluklar daha.Ya benim düğünüme bir hafta kala evleneceğim şahsiyet eski kız arkadaşını arayıp 'Son kez bir şey söyle ' deseydi..Ayyyyyyyyy feci bir şey.Diğeri ise bir iki ay sonra dünya evine girecekmiş..Sana da mutluluklaaaaaaaar..Bir iki kere akşam yemeğine çıkmış ve evlenmeye karar vermiş.Ulan bu mudur evlenmek? İşi uzatmamak lazım anladık da, bu kadar da kısaltmanın ne alemi var!Adamın biriyle bir iki kere yemeğe çıkacağım ve münasip bulup evleneceğim.Vay be vay be!!!!!!Nikahta keramet varmışmışmışlar...Peki, aşk bu olayın neresine konuşlanmış acep? Çocukta yaparlar bir iki yıl sonra. Ohhhhh! sefanız olsun valla.Çocuklarına aşklarını anlatırlar, nasıl tanıştıklarını, nasıl birbirlerini sevdiklerini, aşkın her şeyi affedeceğini vs..
Yaş 27
Evlenmem lazım gelmekte bilmez miyim de, ben bu çetrefilli evlilik oyunlarının kahramanlarından biri olamayacağım ya! İstemeyin benden evlenmemi! Evlensem de boşanırım daha büyük sıkıntı.'Eee, artık evlen Binnur, güzelliğin geçici, gençken güzeldi denmesin sana da,kızım işin var gücün var neyi bekliyorsun!' demeyin artık n'olur.Ben çocuğuma babasını anlatmalıyım.Aşk mı sevgi mi her ne haltsa onlardan bahsetmeliyim.Ne diyeceğim ya: 'Seni leylekler ördeklere verdi; ördeklerde bize verdi,baban da bir kazma!' mı diyeceğim.Olmaaaaaaaaaaaaz! Diyemem öyle şeyler. Diyemem işte, çocuğumun babasına 'kazma' diyemem...Çocuğuma, yalan da söyleyemem.
Evlenen evlenene..
Mevsim evlilik mevsimi..
Eş-dost da bir evlendirme merakı değme gitsin.Canım annem, birtanecik babam sağolsunlar böyle kaygılardan uzaklar da rahat rahat yaşıyor, yaşlanıyorum:)
Not:Konuda bahsi geçen 'evlenenler' kategorisi, işi laf olsun diiye gerçekleştirenlere dairdir.Taktir edersiniz ki,sahil kenarında kumdan kaleler yapma keyfine benzemiyor bir yuvayı kurmak.





.Eleştiriler & Yorumlar

:: İspanyol Sevgiliye
Gönderen: Mehmet Aydin / Ankara/Türkiye
9 Şubat 2005
Evlenirsem birgün isterim ki; İspanyol Denizcinin Sevgilisinin yerinde olmak... Sevmek mi sevilmek mi değil benimkisi.. Sevgili bana bir Ada armağan etmeli yani... Evet,çocuğumun adı Ada olmalı...

:: BEKLEYİN
Gönderen: Avşın Çağrı ÖZHAN / İstanbul/Türkiye
12 Eylül 2004
İnsanoğlu bence ancak evlendikten ve çocuk sahibi olduktan sonra , ''BUDUR KARDEŞİM'' diyebiliyor.Çünki sadece o aşamadan sonra insanların , anne babaların, eş dostların vs vs senden istediği bişey kalmıyor.Tamam işte bizim oğlan/kız artık yuvasını da kurdu ölsemde gam yemem artık. İşte sırf bu beklentiler ve sıkıştırmalar yüzünden insanlarımız boşanıyor. Çünki sevgisiz evleniyorlar. Evlendiğin insan senin için suyun altında nefes alabilmeli ve sen onun için suyun üstünde yürüyebilmelisin. Eğer yüreğin böyle şeyler yapma gücünü sana vermiyorsa... Evlenmeyin be kardeşim, kimsenin kızını , oğlunu da üzmeyin. AŞKI BEKLEYİN.. Yazarın Notu:Sevdiğin için nefessiz kalmak...Zamanında kalabilir miydik nefessiz?




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın gülmece (mizah) kümesinde bulunan diğer yazıları...
Çapkın Erkek (Kadın)
Kadın milletinin dayanılmaz tutkuları

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Mutlu Kal... Hoşça Kal
Ayrılıklar da Şerefli Olmalı
Silmedim, beyaza boyadım
İş Yeri Kuralları!
Anlatıyor Gibiydim
Bir Aşk Daha Bitti
İnsan İlişkileri
Gidiyor Bu Şehirden
Yokluğun Bir İç Deniz
Erkek Kalbi

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ağladığın Gecelerin Hatırına [Şiir]
Merak Et! [Şiir]
Kadın ve Saçları [Öykü]
Sevmeyi Öğretin! [Eleştiri]
Ne Aydın Bir Bilgelik! [Eleştiri]
Teşekkürler Ebru Gündeş [Eleştiri]


BİNNUR EDİSAN kimdir?

Yazarak, konuşarak, öğrenerek, öğreterek ve susarak yaşıyor:) Daktilo şaryosundaki parmak dansına bayılıyor:) Bir yudum insan. Binnur Edisan :)

Etkilendiği Yazarlar:
William Shakespeare, George Orwell, Albert Camus, Henry Miller, Franz Kafka, Borges, Ahmet Arif, Can Yücel, Ahmet Altan...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © BİNNUR EDİSAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.