..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Anka kuşu gibi yalnızlığı adet edin! Öyle hareket et ki, adın daima dillerde dolaşsın ama seni görmek olanaksız olsun." -Fuzuli, Leyla ile Mecnun
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Düşler > osman kurt




10 Aralık 2004
Doğmamış Sevdaya Mektuplar - 1  
osman kurt
Menzilsiz otobüs yolculukları yapıyorum senin için.Üç seyyah yol şeritlerine gömülüyor : gece,ben ve sen...


:CDCE:
Doğmamış sevdaya mektuplar-1

Ey Sevgili;
Suretini,gülcemalini,ellerini,gözlerini,yüreğini,sevdanı,endamını bilmediğim sevgili.Neredesin?sensizliğe bu gecede mahkumum,nice gecelerde olduğu ve nice gecelerde olacağı gibi.Gözyaşı nereden gelir bu pınarlara ve nereye gider,sorarım sana?Sensizlik zor, “sen”sizlik, “ben”sizlik...
Ellerim ellerini bekler,gözlerim yüreğini,
Tutunamayan ben, sarmak ister sineni..

Üstad ne güzel demiş:

Ellerin, ellerin ve parmakların,
Bir nar çiçeğini eziyor gibi..
Ellerinden belli olur bir kadın,
Denizin dibinde geziyor gibi.
Ellerin,ellerin ve parmakların.

Ellerini özlüyorum,nar çiçeği kokan ellerini.Hep sonbaharda düşünürüm ve okşarım onları.Kuruyan,solan yaprakların ağaçlardan süzülüp,gelin edasıyla omzuma yaslandığı an.Kuytu sokaklarda yalnız sevdaların ayak izlerini saklayan “çilekeş yalnızların annesi” kaldırımları arşınladığım an.Her güvercinin kanadını kokladığım an.Göz yaşlarımı yanaklarımdan toprağa emanet ettiğim an.Rüzgara, hasretimi kulağına fısıldamasını rica ettiğim an.Masmavi gökyüzünde ,ak bulutlara yoldaş olup yittiğim an.

Menzilsiz otobüs yolculukları yapıyorum senin için.Üç seyyah yol şeritlerine gömülüyor : gece,ben ve sen...
Bilinmeyeni kovalıyorum,kedi gözlerine bakarak.Terliyorum,üşüyorum, ürküyorum.Başımı cama her yasladığımda siluetini görüyorum,akan zamanın içinde.Hızlı gidiyor otobüs,dikiz aynasında göz göze geliyoruz şoförle.Gözleri “yetiştireceğim” diyor. Gözlerim “nereye” diyor,”ruhum geride kalıyor”. Yanımdasın; “yetişmek istemiyorum” diyorsun.
Mola veriyoruz yaşama.
Çayına      şeker     atıyorum,karıştırıyorum usul usul.Erimesini seyrediyoruz, bütünleşmelerini.”Şeker çaya aşık” diyorsun.Benzinci siluetini gizlediğim camı köpüklüyor itinayla.Hortumla su tutuyor sevdama.Köpükler süzülüyor her yanından,her damla köpükte gizli sen,ben ve gece.Süzülüyor,süzülüyor ve köpük kaplı minik birikinti oluyor.Cama bakıyorum,tertemiz ama sen yoksun.Tekerleğin yanında biriken suyun yanına çöküyorum.Ellerimi daldırıp seni arıyorum.Avucumu havaya kaldırıyorum,parmaklarımın arasından süzülüyor..Nerdesin?Tekrar daldırıyorum,tekrar tekrar..
Ve ıslak parmaklarım suratımda dolaşıyor..

Cebimden çıkarıp bir şeker atıyorum suya.

Başım tekrar cama yaslanıyor,otobüs geri geri hareket ederken.Yerde bir köpük damlası,bana bakıyor (mu).Orda mısın?Ellerimde serinlik,birkaç damla parmaklarımın arasında. YOKSA...?
Gece alnımdan öpüyor,bende ellerim(n)den..


.Eleştiriler & Yorumlar

:: sanki her seven yürek yalnızlığa mahkum...
Gönderen: buz_lale / İstanbul/Türkiye
9 Mayıs 2005
sevmeyi en çok biz bilmez miyiz, sevgiliye yazarken, ona yaşarken, giderken... severken... neden hep sevmeyi en iyi bilen yüreklere konar yalnızlık kuşu... ve neden biz sevdaların en yücelerini kendi başımıza yaşamak zorunda kalırız... belki bu yüzdendir her sevgilide kendimizi arayışımız.. ne dersin...

:: yürekten alkışlar
Gönderen: fatma durmaz / Bursa/Türkiye
26 Nisan 2005
Gerçekten çok içten yazılmış yazılarınız. Bir an kendimi yazıların içinde buldum. Tebrik ediyorum




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın düşler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Gölge Kadar Yalnızım...
Un Kokulu Yarim
Nefes

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Dövüş Kulübü
Soluklanma
Sıyrık Yürek
Ak Damla
Hüzün Boyalı Duvarlar
8 Nolu Dosta Aykırı Terennümler...
Kanayan Dizler

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
"An" [Şiir]


osman kurt kimdir?

Diyeceğim odur ki,yazar değilim ama hakkını veren bir yazar olmak isterim. Fuzuli yaşamdan sıyrılmak için okumanın ve yazmanın gerekli olduğuna inanırım. Yoksa manayla nasıl yüzleşebilirim. .

Etkilendiği Yazarlar:
nihat genç,sezai karakoç,hakan albayrak,selahattin yusuf,kemal tahir,dostoyevski,stendhal,rimbaud,nerval..ve niceleri..


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © osman kurt, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.