Yaşam ciddi, sanat neşelidir. -Schiller |
|
||||||||||
|
Elinize verilmiş bir av tüfeğiyle gecenin bir yarısı Hudutlarda nöbet beklerken karanlıklarda, İçinizde yarına dair bir bilinmezlik varken Tutuşan yüreğinize inat kanınızın donması nedir? Şuramda, kanayan bir yara var, duyuyor musunuz? Eriyen bir şeyler var derinlerimde Hasret çektiğim özgürlük türküsünde İçimde kanayan bir yara var Tutam tutam dökülen özgürlük bir de... Şafak sökmek üzere diyor birisi Eski tadı gelmeyecek köyümün Hürriyet hiç gelmeyecek bir daha İnsanlar göçüp gidecek uzaklara Tüfekler konuşacak sonra da Şuurumu kaybedeceğim birazdan Ellerimden yavaşça düşecek tüfeğim Hülyalar saracak etrafımı İlk kez yarın’ı unutacağım Taze bir sıcaklık akacak yüreğimden, susacağım... Şafak sökecek, ben karanlıklarda kalacağım Erlerden birisi bulacak beni nöbet yerinde Haykırarak koşacak yanıma İstiklâl uğruna! diye bağıracak Tutup aydınlığa çıkarmak isteyecek, olmayacak... Şaşkın, üzgün, acı dolu olacak herkes... Etrafıma doluşacak bütün sevdiklerim Hasan, Ahmet, Hüseyin gözyaşlarını tutamayacaklar İnsanlık adına, vatan uğruna şehit düşeceğim Toprağın koynuna gireceğim Şerefim uğruna, namusum uğruna; ŞEHİT OLACAĞIM! Eşim, bacım, çocuklarım Hasret kalmasın özgürlüğe; ŞEHİT OLACAĞIM! İleride halkım huzuru bulsun, Toprağım, vatanım kurtulsun diye; ŞEHİT OLACAĞIM! Sonsuzluğa taşınacağım... diyemeden Biraz sonra şehit olmak nedir öğreneceğim... Peki siz.. Siz hiç şehit oldunuz mu?...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Dervişe Kutlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |