..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sevginin bulunmadığı yerde us da arama. -Dostoyevski
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > NUMAN MAS




15 Mayıs 2006
Kız Olmak, ve Sevmek mi? İspatlayın...  
NUMAN MAS
Bunları istemeyen kız var mı? parmaklar.....


:BBAG:
Malum olan bişey var, sevmek tek taraflı bir fiil değil, karşılıklıdır. Ama genelde taraflar her zaman iddiacı olmuşlardır bu konuda, sen mi daha çok seviyorsun? ben mi? Bence kızlar sevmiyor. Kızlar bi köpeğide erkeklerini sevdikleri kadar sevebilirler, ancak erkekler her ne kadar maçoluk olsun için, at - avrat - silah demişsede, bunların üçünü bi arada kullanmışsada işin aslı böyle değildir. Bence bu şu şekilde olmalıydı, avrat-avrat-avrat-at-silah...

Erkekler her zaman sevmişlerdir, kızlar ise sadece alışmışlardır. Yanlarında gezdirdikleri kanişleri gibi. Kızlar, erkekleri yorumlarlaken, genelde, toplumun aciz bireylerini, yani, aldatan (kadınlarla ortak yapılan fiillerle aldatan), döven, maçoluk yapan ve kadına saygı duymayan erkekleri örneklemiş ve kıyaslamışlardır. Aldıkları ölçüt baştan hatalıdır. Kendilerini, gerçekten seven erkekleri, bi takım nedenlerle, birlikte olamayacaklarını söyleyip, kendilerine bi kaç maharet gösteren, ancak temelinde, ahlaksız, seviyesiz terbiyesi saygısız erkekleri tercih etmişlerdir. dolayısıyla ölçütleri yanlış olan kadınlar, erkeklere aldatır, döver, söver gözüyle bakmışlardır her zaman. Oysaki, sadece çevrenize bakmanızla dahi yeterli olacağını düşündüğüm bir iddiam var. Gerçekten seviyeli olduğu düşünülen, severek evlenilmiş ya da uzun yıllar harcanıılmış aşklara baktığımızda, ihanet edenler oranının fazlasıyla kadınların elinde olduğunu, bunun karşılığı olarakta, erkeğin hatalarından dolayı boşanmayla sonuçlanan evliliklerin görücü usulu ile olduğunu, ayrılıkla sonuçlanan ilişkilerinde, erkeğin fiziksel özellikleriyle kendisini kabul ettirmesi, ya da parasıyla kendisini kabul ettirmesiyle başlayan ilişkiler olduğunu göreceğiz.
Dualarımla...

(çok uzattığımda yazılarımın okunmadığını gördüğüm için, "öz" yapıcam) Yani kısacası, gerçek sevgilerden bahsettiğimizde, daha çok seven tarafın, saygı duyan tarafın, değer veren tarafın, çaba gösteren, acı çeken tarafın genel itibariyle erkekler olduğunu göreceğiz.

Kızlara tavsiyem, alışkanlıklarından vaz geçip, kendinize, gerçekten sizi seven erkek eşleri kabul etmenizi öneririm. Öyla olduğu takdirde, istediğiniz kadar naz yapın, istediğiniz kadar alış verişe çıkın, istediğiniz kadar gezin, istediğiniz kadar, romantizm (iç açıcı olmasada erkek açısından) dolu geceler yaşayın... Bunları istemeyen kız var mı? parmaklar.....



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Fahişe Ruhlar (1)
Fahişe Ruhlar (3)
Fahişe Ruhlar (2)

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kalbim Ağlarken, Kıçım Güldü!
Ünlü Olmak İçin Kime Vermem Lazım?
Herşey Anlaşılmayacak Kadar Basit!

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Mavi Bir Ölüm [Şiir]
Sıktı Artık Bu Aptallık! [Eleştiri]
Atatürk Karikatürü! [Eleştiri]
Kendimi Seviyorum! [Eleştiri]
'Seni Mankenle Yakalayalım!' [Eleştiri]
Hitler'in Piçi İsrail [Eleştiri]
Vah!vah! Sen Çok Hastasın Gel Başbakan Ol! [Eleştiri]
1 - 1,5 - 2 - 2,5 - 3 - 3,5 - 3,5 - 3,5 - ,35... [Eleştiri]
Böyle Haklı Çıkmaya Lanet Olsun! [Eleştiri]
İnsan Olmaktan İstifa Edelim mi Hep Beraber! [Eleştiri]


NUMAN MAS kimdir?

Hep insanı, insanı ve insanı düşünürüm. İnsanı düşündükçe, Allah'a ulaşırım, insanı ona sorarım, Hep sevdiğini söyler bana, rahmet edeceğini, istedikçe affedeceğini. Allah'ı düşünürüm, insana ulaşırım, insana sormama gerek bile kalmaz, hep ihanet! ihanet! ihanet!. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Okuduğum herkesten, ama az ama çok etkilenirim. Abdurrahman Dilipaktan tutun, Dostyevskiye kadar...


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © NUMAN MAS, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.